marca 12, 2023

Spring inspirations 2023

 Domagam się w końcu wiosny! Tak bardzo brakuje mi słońca i ciepła, śpiewu ptaków, lekkiej odzieży zamiast ciężkich kurtek i swetrów, rześkiego powietrza i pozbycia się ciągłego błota i piachu w korytarzu w moim mieszkaniu, haha. Myślę zresztą, że nie tylko ja tych wszystkich rzeczy potrzebuję. Chyba każdy ma dość obecnej pogody. Mówią, że "w marcu jak w garncu" i jest w tym 100% prawdy. Rano pada śnieg, temperatura to około zero stopni, po południu deszcz, a nawet po chwili wychodzi na moment słońce. Nie wiadomo, jak się ubrać, na co się przygotować. Mam nadzieję, że tym wiosenny postem z wiosennymi inspiracjami sprawię, iż w końcu ta wiosna przyjdzie. Zawsze co roku z utęsknieniem na nią czekam, to moja ulubiona pora roku.

Zapraszam!








Źródło - Pinterest

2 komentarze:

  1. Ja również domagam się wiosny! Dziś był pierwszy raz, kiedy mogłam wyjść z domu w cienkiej kurtce i to by było na tyle, bo jutro zapewne znów się oziębi ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam do Ciebie już wiosennie, mogę powiedzieć spełniło się wiosna przyszła i jest pięknie, można lżejsze okrycie spokojnie z szafy wyciągnąć. A ja dla pewności i tak na cebulkę ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger