lipca 31, 2018

Sweltering heat

Zaczęłam ostatnio swoja wakacyjną pracę, tak więc znów się zapuściłam tutaj na blogu. Jestem wolontariuszką na półkoloniach. Po przywyknięciu do spania po dziesięć godzin trudno jest teraz wstać mi o szóstej rano. Praktycznie teraz codziennie, gdy wracam do domu, idę spać, potem już zostaje mi tylko wieczór i znów kładę się do łóżka, by za kilka godzin móc ponownie być na nogach. Na dodatek ten upał... Nieustanna zmiana powietrza, wchodzenie z gorącego dworu do klimatyzowanego autobusu szkodzi mi do tego stopnia, że później boli mnie głowa. 

Ale ogółem nie narzekam, bo naprawdę polubiłam tę robotę. Nie mam specjalnej ręki do dzieci, ale staram się do nich przekonywać i jakoś je sobie podporządkować. Niektóre są naprawdę urocze, kochane i grzeczne i dziękuje Bogu, że akurat trafiła mi się taka grupa, niepotrzebująca specjalnej opieki i uwagi.



Zamierzam dziś poodpowiadać na zaległe pytania, jeszcze te, które zadawaliście mi z okazji stu obserwatorów. 

Masz swoja ulubioną książkę?

Chyba wiecie, że akurat ja czytam naprawdę małą ilość książek i jeśli przeliczyć to na skalę roku, to wynik wynosi max. trzy, cztery?
Jednak aktualnie czytam bardzo ciekawą opowieść Nory Roberts "Kłamca" i myślę, iż kiedy ją skończę, będzie zaliczać się do moich ulubionych.
A tak poza nią uwielbiam sagę "Zmierzch" oraz Michael'a Granta'a "Gone".

Co sądzisz o zwierzętach ze schroniska?

Strasznie mi ich szkoda. Co mogę więcej o nich sądzić? Na pewno w przyszłości nie kupię, ale zaadoptuję i przygarnę jakiegoś biedaka.


Jakie trzy miejsca najchętniej byś odwiedziła?

Jest tyle miejsc na Ziemi, które z wielką przyjemnością bym odwiedziła, że aż trudno mi wytyczyć tutaj tą trójkę. Jednak najczęściej chyba myślę o jakimś śródziemnomorskim kraju, zwłaszcza teraz w wakacje, kiedy oglądam te wszystkie zdjęcia moich znajomych z Grecji, Chorwacji, Hiszpanii. Na pewno chciałabym też znaleźć się w USA i bardzo podobają mi się również Malediwy - przepiękne wyspy!

Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

W mojej wymarzonej pracy, w dużym domu wraz z moją założoną rodziną gdzieś pod Poznaniem, no oraz oczywiście w tych wszystkich miejscach, które wymieniłam w odpowiedzi na wcześniejsze pytanie.

Czy lubisz się malować? Czy masz problem, aby wyjść na dwór bez makijażu?

Malować się uwielbiam, choć nie jestem w tym ekspertką i nie zawsze mi wychodzi. Często też tak bez okazyjnie, kiedy się nudzę, próbuję na mojej twarzy wyczarować coś nowego.
Nie mam problemu wyjść na ulicę bez make-up'u, nie raz już tak robiłam, kiedy nie miałam akurat ochoty się malować, uznawałam, że moja cera jest i wygląda w porządku, więc po prostu pokazywałam się ludziom bez tony tapety na twarzy. Czuję się wtedy świetnie, bo nie muszę się martwić tym, jak wszystko mi spływa, a z moich wysiłków są nici.


W sobotę wyjeżdżam na tydzień nad polskie morze, więc znów prawdopodobnie będzie lekka przerwa od wpisów, hah.

Do następnego! 

23 komentarze:

  1. Taaak Malediwy są przepiękne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Malediwy *.* bardzo chciałabym tam się wybrać! Przepiękne miejsce.
    Ja kocham czytać i w ciągu tygodnia potrafię przeczytać nawet trzy- cztery ksiażki!
    Pozdrawiam
    mój blog - zapraszam
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę kochana by Twoje życie potoczyło się tak jak sobie to wymarzyłaś! <3
    To wspaniale, że zdołałaś ogarnąć grupkę dzieci, Ja nie mam do nich kompletnie cierpliwości :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej pracy! Ja niestety w tym roku nie pracuję.
    Na co dzień używam z reguły jedynie korektora i tuszu do rzęs, więc- tak jak ty- nie mam problemu wyjściem bez makijażu. Problem się zaczyna, gdy mam wyjść w okularach- czuję się jakbym lunatykowała. Takie dziwne przyzwyczajenie/ fobia dziewczyny noszącej soczewki. :) Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    Mój blog
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Te domki na wodzie na Malediwach wyglądają cudownie, ale zdecydowanie bardziej wolałabym polecieć np do USA, czy chociażby Portugalii, bo wydaje mi się, że jest tam dużo więcej rzeczy wartych uwagi.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeju nad morze <3 udanego wypadu, w końcu odpoczniesz po pracy, która wierzę, że na pewno jest bardzo wymagająca, nie wspominając już o obecnej pogodzie... Trzymaj się!

    Zapraszam również do mnie! -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post. Co do książek ja uwielbiam lubię czytać więc polecam.

    Obserwuję, zapraszam do mnie :)
    http://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/2018/08/stylowe-bluzki-z-girlmerry.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Sunny and positive pictures! Love it!

    http://evgphotos.com/2018/08/02/all-brown-everything/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful pictures!You look gorgeous:-)

    http://www.lostindaydreams.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia,milego wypoczynku! pozdrawiam:)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe odpowiedzi, jak i pytania!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  12. Pomimo jakiś drobnych trudności, super, że jesteś zadowolona. Świetna sprawa :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog zapraszam do mnie ;) zaczynam dopiero :D
    https://polskadziewczyna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do malowania mam podobnie. Uwielbiam, a jednak nie zawsze wychodzi mi tak jakbym chciała.

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też pracuję - dodatkowo w systemie dwunastowym, więc ciężko pogodzić mi pracę i bloga ale się staram :D Super wyglądasz ;)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. The place looks very nice, lot of nature
    i like that :)
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  17. Norę Roberts uwielbiam, ale "Kłamcy" jeszcze nie czytałam. Z "Gone" przeczytałam pierwszą część i zaczęłam drugą, ale jak dla mnie fabuła zbyt długo się ciągła i już zaczęła mnie nudzić.
    Fajnie, że chcesz zaadoptować zwierzaka ze schroniska, a nie kupować.
    Malediwy i kraje śródziemnomorskie rzeczywiście są piękne. Mnie szczególnie podoba się grecka architektura. USA również chciałabym odwiedzić.
    Udanego wypoczynku!
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety w czasie wakacji tak właśnie bywa, że niema się czasu na nic ;)

    http://bitasmietanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chyba wolałabym klimatyzowany autobus, bo te stare, którymi muszę jeździć, często nie mają nawet otwieranych okien i temperatura w nich jest o 10 stopni wyższa niż na dworze. W tych upałach to koszmar :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Praca z dziećmi wymaga od człowieka dużo cierpliwości :D Ale z drugiej strony praca jako wolontariusz na półkoloniach na pewno jest super!

    Pozdrawiam z chłodnej Holandii!

    mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia :D
    Bardzo ciekawe odpowiedzi :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Whether you are looking for Haier Washing Machine Repair Delhi, Haier fully automatic Washing Machine, Haier semi automatic Washing Machine, Haier Front load Washing Machine, Haier Top load Washing Machine, Haier All Washing Machine, repair or service at affordable price? visit our website now!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger