czerwca 14, 2018

Q&A - 100 followers

Dzisiaj, zgodnie z zapowiedzią, Q&A. Trochę zwlekałam z napisaniem i dodaniem tego posta, dużo się ostatnio działo i jakoś mniej czasu przesiadywałam w domu, aby się zebrać i zrobić jakieś chociażby zdjęcia. Nie lubię takich pustych wpisów bez urozmaicenia fotkami.

Na razie skupiłam się na pytaniach dotyczących bloga, gdybym miała odpowiadać na wszystkie, post byłby nieskończenie długi, a ja też sama nie umiem się zmieścić w jednym zdaniu, maks dwóch.


Czy masz jakąś osobę, którą się inspirujesz?

Jednej konkretnej nie mam, ale tak na pewno jest ich wiele, jeśli chodzi o styl ubierania się, czy np. sposób prowadzenia własnego bloga, ale zawsze staram jednak się być w jakimś stopniu inna od reszty i oryginalna. 

Co Cię skłoniło do pisania bloga?

Będąc w czwartej/ piątej klasie oglądałam bardzo dużo polskich youtuberów i sama chciałam prowadzić taki kanał, haha. Nie miałam niestety do tego warunków i byłam za młoda, trochę nieśmiała, więc postanowiłam założyć sobie bloga i po już krótkim czasie pokochałam pisanie. Wtedy jeszcze nikt nie czytał moich wypocin i tamtego bloga usunęłam. Za dużo było tam bzdur. 

Jakie blogi są twoimi ulubionymi/ jakie cię inspirują? itp.

Obserwuję i czytam naprawdę wiele blogów, tych mniej znanych i bardziej popularnych, więc trudno mi wybrać kilka ulubionych. Ale polecę jedną blogerkę: www.paulinye.com
Uwielbiam jej stylizacje i posty z relacjami z wyjazdów, a zdjęcia zawsze są cudowne! Ale lubię też czytać blogi z wpisami o różnych przemyśleniach, tematyczne, te mnie bardzo inspirują i są ciekawe.




Czy chciałaś kiedyś zrezygnować z pisania bloga?

Tak, chciałam, nawet kilka razy. Miałam takie chwile, kiedy brakowało mi siły i weny, też ze względu na okoliczności i wydarzenia, które miały wtedy miejsce. Cieszę się jednak, że nie zrezygnowałam i tu wróciłam, tym ostatnim razem, po kilku miesiącach.

Jak zdobyłaś tyle obserwujących? Masz jakieś takie mini porady dla początkujących?


Jak zdobyłam? Sami się pojawili. Nie jestem typem osoby, która spamuje ludziom w komentarzach pod np. Instagramem, żeby odwiedzili mi to i tamto albo, że się wymieniam obserwacjami, hah. Racja, ja sama czytałam już wiele blogów i zawsze zostawiałam pod spodem link do własnego bloga, ale to już jest w rutynie u każdego blogera, takie wzajemne wsparcie. Tez odwiedzam wasze blogi, jeśli zostawiacie do nich linka w komentarzu. 

Co do rad, to nie mam co się rozpisywać. Najważniejsze jest by pisać z serca, a nie na przymus, czuć, że pisanie jest twoim hobby. Ja też często nie dodaję postów, bo po prostu, najzwyczajniej w świecie nie chce mi się. Lepiej dodać coś dobrego, ciekawego na bloga raz na jakiś czas niż nudnego i pozbawionego co kilka dni. Zresztą potem sama nie nadążam ze czytaniem tych wszystkich nowych wpisów. 
Co też istotne - umieć pisać, bo gdy widzę gafy, błędy językowe, ortograficzne, interpunkcyjne i totalny brak spacji po przecinkach i kropkach, to aż oczy same płaczą. Strasznie mnie to boli, choć nie żebym wmawiała, że sama piszę idealnie, ale chociażby w stopniu znośnym. 

Jak ogarnęłaś bloggera, że twój blog tak pięknie i estetycznie wygląda? 

Trzeba mieć w zapasie trochę czasu i wystarczy się pobawić. Można też pobrać z rożnych stronek gotowe szablony na bloga.


Do następnego!

9 komentarzy:

  1. Dokładnie, ważne to jest być sobą i pokazywać prawdziwą siebie na własnym blogu :) Cieszę się, że nadal prowadzisz bloga i będziesz wśród grona blogerów cały czas. Co do kanały n yt też chciałam mieć własny, ale jednak blog okazał się lepszym pomysłem.

    mój blog: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia! Życzę jeszcze więcej obserwatorów :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba być sobą :) Super fotki 💞

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne Q&A. :D Bardzo fajny jest blog, który poleciłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szanuję to, że zdobywasz obserwatorów w uczciwy sposób! Oby tak dalej :)
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia, oby było ich jeszcze więcej! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również miałam chwile zwątpienia, ale chyba każdy bloger dochodzi po pewnym czasie do różnych wniosków, zadaje sobie pytania.. To ważne, żeby pisać z pasją i wyrażać jak najlepiej siebie :) Pozdrawiam ciepło! ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie opisane. Bardzo lubię czytać Twój blog. psycholog lublin pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger