marca 07, 2018

Million Reasons


Ciągłe zmęczenie, grypa, ból tak naprawdę wszystkiego.
Śpisz osiem godzin, ale już na lekcji polskiego czy biologii zasypiasz, jakbyś nie spał całą noc.
Życie prowadzone na półprzytomność. 
Męczące...

Milion powodów, żeby stwierdzić, że coś jest nie tak. 
Wiem, że dzisiaj miałam w nocy koszmar, z którego się gwałtownie przebudziłam i chyba nawet lekko krzyknęłam, ale za chiny nie pamiętam, co się działo w moim śnie. Kuleję we własnym łóżku i nie wiem, czy mam wstać, czy w ogóle mam chęci do czegokolwiek. Zostawanie w domu z powodu zwykłej migreny jest chyba typową rzeczą, ale z drugiej strony obwiniam siebie samą za te wszystkie późniejsze zaległości. 

Jednakże czuję jakąś motywację, aż mam się ochotę trochę pouczyć do tego upierdliwego egzaminu gimnazjalnego (używanie przekleństw świadczy o ubogim słownictwie?).

Potem tu wrócisz, przeczytasz te wszystkie własne za młodu farmazony, głupoty i stwierdzisz, że to tylko taki okres dojrzewania. Milion powodów, z których kiedyś robiło się wielki problem, a teraz jest niczym, masz ważniejsze sprawy na głowie. A może się mylę? 






7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis... Też tak czasami mam, że przechodzę w fazę takiego odrętwienia i całkowicie nie wiem co się ze mną dzieję. Super jest tutaj, dodaję bloga do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/powrot-do-domu-allan-stratton.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również w tym roku zdaje egzamin gimnazjalny... Na lekcjach przez zmęczenie mimo, ze jestem obecna fizycznie to praktycznie można powiedziec, że moje myśli są gdzieś indziej...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. nie masz czego sie obawiac! na bank egzamin dobrze ci pojdzie ;p

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wieku zajęciach również po prostu usypiam. Denerwujące jest to, kiedy zdajesz sobie sprawe, jak bardzo zmęczonym się jest, ile przez to traci się chwil z życia.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak miałam faze na te piosenke i słuchałam jej w kółko
    aż sobie znów puszczę :pp

    ale co do posta
    To egzaminy są niczym ważnym tak naprawdę (mowie z doświadczenia długim życiem xD )

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful post! Your blog is amazing! ♥
    Following you! Follow back?

    http://pieces-of-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ten post jest taki prawdziwy chwilami mam wrazenie,ze czytam swoje mysli
    Zapraszam do siebieOne step to happiness (mój blog)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger