czerwca 04, 2017

Istnienie

"Bardzo się bałem,
Czy jestem odludkiem rzeczywistości,
Czy jej częścią?
Czy mam dbać o wszystko ciałem?
Nawet nie da się postawić
Konkretnego powodu życia.
Tyle nauk brałem.
Czy naprawdę warto?
Każde cierpienie,
Każda chwila radości
Idzie i tak po śmierci
W zapomnienie...
I nikt się nie dowie.
Samobójstw nie zmienię.
Tylko sens istnienia
Prawdę ci powie."


Wiersze chyba stały się moją trzecią pasją, zaraz po blogu i tańcu, a w zasadzie to którąś z kolei, bo teraz tak patrząc, dużo mam tych zainteresowań.
Nie wiem skąd się to we mnie rozwinęło. Bo pani od polskiego kazała nam wymyślić na lekcji własny wiersz? 
Często mam teraz taką wenę i nastrój do pisania. Coś takiego się dzieje, co ruszy człowieka do przelania tego na kartkę papieru, a czasem w środku nocy gdy nie można zasnąć, do notatnika w telefonie.
Chyba zbyt dużo myślę i zadaję sobie za wiele pytań, ale koniec końców ma to jakieś swoje efekty. "Wiersz"
Teraz to słowo ma dla mnie duże znaczenie. Kiedyś nienawidziłam interpretacji jakiś tekstów na lekcjach polskiego. Powoli się to zmienia...
Już pisałam podobny post, ale ciągle chce więcej, pisałabym o tym w kółko, uwidaczniała tutaj moje kolejne "dzieła".
Zresztą już za dużo piszę. Kończy mi się tusz w długopisie, heh. Olałam troszkę naukę, akurat teraz, na koniec roku szkolnego, ale w sumie to i tak wiem, że jest dobrze i nic się nie zmieni. Moje ciut słabsze stopnie nawet nie obniżyły średniej, z czego jestem zdziwiona i uśmiechnięta. Tak naprawdę to nic się nie uczę i nie mam pojęcia, skąd te dobre oceny.

Za tydzień jadę do Londynu. Te ataki terrorystyczne nawet mnie nie ruszają, nie wierzę po prostu w to, że spotka mnie coś złego. Chyba jestem optymistką, bo nigdy jakoś nie potrafię myśleć pesymistycznie, choć czasem mam załamkę, ale to wyjątki, tak myślę.


Co o tym wszystkim myślicie?

22 komentarze:

  1. Piękny wiersz! Serio, masz talent, pisz takich więcej :)
    Miłego pobytu w Londynie, chociaż ja bałabym się tam jechać po tym wszystkim.

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię pisać wiersze aczkolwiek biale . Bez rymów. A twój jest naprawdę bardzo dobry, warto rozwijać ten talent.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że zmieniasz swój pogląd na poezję :) Pisanie idzie Ci całkiem nieźle, tak trzymaj! I baw się dobrze w Londynie, trzymaj się tych pozytywnych myśli - to naprawdę sporo zmienia, bo jeśli uporczywie myślimy o zagrożeniach, to tym bardziej prawdopodobne, że jakieś nieszczęścia na siebie ściągniemy. Trzymam kciuki za to!
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się czytało. Nic dodać, nic ująć. Gratuluje talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wiersz. Kiedyś, dawno temu sama pisałam wiersze
    to wspaniałe uczucie dlatego do tej pory kocham poezję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow widać, że masz do tego talent! Sama kiedyś pisałam wiersze, ale teraz niestety w ogóle nie mam weny, żeby to kontynuować :/
    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję :*
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wiersz!
    Też kiedyś próbowałam pisać, ale nijak mi to wychodziło, więc przerzuciłam się na opowiadania

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś pisałam ale zaprzestałam i już do tego nie wróciłam. Ale jeżeli Ty lubisz pisać to nie przestawaj! :)
    do Londynu na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie trafiłam na wiersz który aż tak by mi się spodobał i aż tak do mnie przemówił jak twój
    pisz wiersze bo masz ogromny talent ^^


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie potrafiłam pisać wierszy ale ty masz talent !
    Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*


    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie piszesz, podziwiam :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiersz jest wspaniały, czekam na więcej 😁
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie potrafię pisać wierszy, ale Tobie wychodzi to świetnie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wiersz:D
    Taki życiowy, że wszystko prowadzi do śmierci;/

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że piszesz:) SUper, ze mozesz swoje dzieła umieszczać tutaj;)) Rozwijaj ten talent!

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiersz jest cudowny!
    Rozwijaj swój talent!
    Pozdrawiam ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny wiersz !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny wiersz. Masz talent, pisz więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wiersz piękny :) masz talent i powinnaś pisać jak najwięcej ;)
    warto rozwijać się w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli lubisz pisać, pisz - widać, że jesteś w tym dobra. Nie ma nic piękniejszego, aniżeli rozwijanie swojego talentu!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger