września 04, 2017

No to wracamy - Autumn Mix Inspirations

Czwarty września.
Większość z nas dziś po dwumiesięcznej przerwie wakacyjnej obudził rano budzik, przekroczyliśmy próg szkoły, usłyszeliśmy pierwszy dzwonek i przez przynajmniej dziesięć minut byliśmy zmuszeni do wysłuchiwania nudnej przemowy pani dyrektor (hah). Powiedzmy sobie szczerze, każdy chciałby jeszcze chociaż tydzień wolnego. Naprawdę wiele osób wcale się nie stęskniło za tym monotonnym wstawaniem o piątej, szóstej, siódmej godzinie, za masą nauki i co najgorsze - BRAKIEM CZASU WOLNEGO.
Ehh, ale cóż zrobić. Po prostu wracamy do "rzeczywistości". Edukacja jest nam potrzebna.

Ja swoje rozpoczęcie roku miałam o ósmej rano. Już tego samego dnia dostałam swoje podręczniki do klasy trzeciej i na rowerze jechałam jeszcze do sklepu po owijki i naklejki na książki.
Do szkoły jestem przygotowana w stu procentach, tyle że nie psychicznie. Pewnie każdy zawsze sobie wmawia co roku, że bierze się ostro do nauki i tak z początku jest, ale po miesiącu już to olewa, więc w tej chwili nie mogę sobie niczego obiecać. Będzie, co będzie. W każdym bądź razie postaram się zadbać o oceny. 

Nie mam zamiaru pisać jakiegoś podsumowania wakacji, ponieważ były one jednymi z najgorszych. Pogoda słaba, a mój humor jeszcze gorszy. Kolejne posty będą zapewne pisane spontanicznie i niezbyt często, kiedy mi się zechce. Tematów też nie mam, ale wszystko przychodzi do głowy w trakcie. Pisałam nie raz, że takie wpisy uważam za najlepsze - coś typu "po prostu wyrzuć to z siebie".

Żeby nie było ponuro (i żebyście sobie nie wmówili, że tylko Was dołuję tym postem) postanowiłam pokazać Wam jeszcze moje jesiennie inspiracje. Ta pora roku zbliża się już wielkimi krokami, więc to najwyższy czas zabrać się za poszukiwanie nowych motywacji i wzorów.










Jakie jest Wasze nastawienie do nowego roku szkolnego?

33 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci :) Ja chętnie bym wróciła do szkoły :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że szkołę zaczynam w tym roku od października! :D Ale niestety, na studiach kolorowo też nie będzie:( Inspiracje cudowne, szczególnie oczko z pierwszego zdjęcia - cudo.
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tu pierwszy raz i musze przyznać że masz bardzo łądny nagłówek strony ! Co do nastawienia do szkoły to bardzo dobrze 2 lata i studia! już nie mogę się doczkeać!
    W wolnej chwili zapraszam na mój blog dążę do 300 follow!!! Będę bardzo wdzięczna za pomoc!
    zozolekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi słyszeć :)
      Na pewno zajrzę na bloga

      Usuń
  4. Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, najbardziej podoba mi się te drugie zdjęcie :)
    Co do mojego rozpoczęcia, to ja miałam je na 9 i tylko szłam do sali porozmawiać z moich wychowawcą. Na szczęście nie było żadnego przedstawienia ( mają tylko pierwsze klasy )

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i jest mi miło :D Dziękuję

      Usuń
  7. O jakie ładne!
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rysunki i makijaż oka na pierwszym zdjęciu jak dla mnie wygrywają ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę się cieszę, że już wróciłam do szkoły, ale jednak lepsze były wakacje. Cudne inspiracje :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słonecznikowe kule, jedne z lepszych inspiracji. Ja wciąż czekam, aż zacznie się mój rok, ale to dopiero w październiku.
    Pozdrawiam.
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń
  11. makijażowym inspiracjom w brązach daję okejkę ;) (nie tylko im, ale one skradły moje serce:))
    zapraszam do siebie :)
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne inspiracje. Spodobało mi się zdjęcie dziewczyny w lesie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post <3
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. moje nastawienie do szkoły jest takie, że chce już wolne <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome my dear
    I invite you to visit my blog
    Have a great day ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Super inspiracje, makijażowe szczególnie. :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje (ogromny plus ode mnie za GIGI!). Nie histeryzuj, nie będzie tak źle! Przecież dasz radę! Wbrew temu, co wszyscy dookoła mówią i myślą, szkoła to jeden z najlepszych okresów życia. Nie możesz mieć takiego negatywnego nastawienia! Popatrz na mnie - właśnie zaczęłam klasę maturalną, łącznie mam do napisania 8 egzaminów maturalnych, a z wielkim uśmiechem przyszłam w poniedziałek do szkoły. I jutro również tak zrobię. Szkoła to nie całe nasze życie. Nie zapominaj o tym, tylko wykorzystaj swój czas najlepiej, jak potrafisz! Powodzenia, kochana! I uśmiechnij się ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak czytam twój komentarz, a potem rzucam okiem jeszcze raz na mój wpis i zastanawiam się, w którym momencie ja histeryzuję :D Może po prostu sam post wydaje się być tak negatywnie nastawiony do szkoły, bo w zasadzie wymieniłam jej same wady, haha. Wbrew pozorom ja prawie zawsze jestem uśmiechnięta i naprawdę uwierz mi, że już w połowie sierpnia chciałam iść do szkoły, bo się stęskniłam. Nie wiem, czemu wydaję się być taka marudna, heh. Cieszę się jeszcze z tych lat młodości. Mimo wszystko to bardzo dziękuję.
      Powodzenia w klasie maturalnej!

      Usuń
  18. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wolnego! :)
    Powodzenia w edukacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, powroty do szkoły bywają trudne, jednak wiem z doświadczenia, że później czas mija bardzo szybko i nim się obejrzysz już będziesz kończyć gimnazjum ;3
    Powodzenia i pozdrawiam
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham posty z inspiracjami :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już w październiku wracam do szkoły,a le mam nadzieję, że jakoś mi się uda szybko wdrożyć w ten rytm :)

    Cudowne inspiracje, szczególnie 3 pierwsze, matko nie mogę się na nie napatrzeć ♥♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam jesień, co prawda takich makeupów sobie nie sprawię nawet jakbym 4dni siedziała przed lustrem, ale lubię oglądać inspiracje, wreszcie jest okazja do noszenia grubych swetrów do spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger