sobota, 29 lipca 2017

Pomada do brwi z Wibo

Cześć!
Dziś wracam do tematu kosmetyków. Przez jakiś czas nie było w ogóle tego typu postów, więc trzeba to nadrobić. 
Tak naprawdę produkt, który Wam dziś pokażę jest już z pewnością Wam znany i jak zwykle ja się spóźniam :D Ale lepiej późno niż wcale, co?
Mowa o tej cudownej pomadzie do brwi z Wibo, o której tyle się naczytałam, a że moja paletka cieni do brwi jest już na wykończeniu, to postanowiłam przetestować ten produkt.


Zakupu dokonałam w Rossmannie za 23 złote. Nie jest to w sumie drogo, ale ja jeszcze jako osoba niepełnoletnia i niepracująca ubolewałam trochę z tym wydatkiem, haha, zresztą za każdym razem tak mam. Jednakże liczę się z tym, że kosmetyki kosztują. 
Pierwszym właśnie minusem jest to, iż pojemniczek jest dość mały i nie wiem na ile starczy, dlatego tak trochę kicha z tą ceną. Miałam nadzieję, że będzie tego więcej, ale liczy się jakość i działanie, prawda? Zresztą dołączono jeszcze pędzelek.
Nigdy tak naprawdę nie stosowałam pomady do brwi, więc byłą to też moja pierwsza "przygoda" i mimo że nie jestem doświadczona w tej dziedzinie oraz się uczę, to myślę, iż mogę się dobrze o niej wypowiedzieć. Zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Mianowicie świetnie się sprawdza!



Cii, nadal ćwiczę nad kształtem i nad precyzyjnością (?)
Bardzo przyjemnie i szybko używa się tej pomady. Z odcieniem też nie popełniłam błędu i wybrałam w sklepie na oko dobry.
Po dwóch razach w zasadzie wiele się nie zużyła, ponieważ naprawdę małą ilość się nakłada, więc może jeden pojemniczek starczy na długo, a jeśli nie no to cóż, mój portfel znów uboleje :D
Podsumowując: potwierdzam wszystkie dobre opinie na jej temat, heh.

A Wy co o niej myślicie? Testowaliście? Sprawdza się Wam?


Do usłyszenia!

PS: Następnym post to też coś kosmetycznego :D 

11 komentarzy:

  1. nie używałam, ale myślę, że to fajny produkt :)
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pomadę z Wibo i jestem bardzo zadowolona ;)
    Zapraszam CAKEMONIKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten produkt!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie używałam, ale chyba wypróbuję ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, brwi zwyklę podkreślam lekko brązowym cieniem do powiek i ten efekt mnie zadowala :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) Ja nie wypowiadam się na temat brwi, bo delikatnie mówiąc mam je gdzieś i nic z nimi nie robię :D Wiele razy słyszałam o tej pomadzie ;) Cena dość spora;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, ale prezentuje się fajnie. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam, ale wydaje się ciekawy! :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem nieźle to wygląda :) pozdrawiam :) chętnie będe tu zaglądać częściej, może wspólna obserwacja? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłą opinię.
Motywujecie mnie tym bardzo!
Staram się odwiedzić każdy blog.