kwietnia 24, 2019

Rossmann 2019 -55%

Kwietniowa coroczna przecena w Rossmannie to coś na co czeka wiele dziewczyn i kobiet, więc i także mnie nie mogła ominąć. Ja już swoje drobne zakupy makijażowe zrobiłam, ale podejrzewam, że i tak pewnie jeszcze do Rossmanna zajrzę.

Dla jeszcze niewtajemniczonych - promocja -55% z aplikacją obejmuje wszystkie kosmetyki do makijażu i trwa do 30 kwietnia włącznie.

Co ja upolowałam? 


No nie jest tego sporo, haha.
Sama nie wydaję dużo na kosmetyki i też nie posiadam ich nie wiadomo ile.
Dwa produkty - już sprawdzone i według mnie świetne, kolejna dwójka przechodzi dopiero test i postanowiłam ją kupić, ponieważ wiele się nasłuchałam dobrych opinii.

Zacznijmy od podkładu


Już przeze mnie przetestowany, który naprawdę cudownie się sprawdza. Sama gdzieś go wypatrzyłam wcześniej na półce, a wiem, że produkty z Bielendy są całkiem dobre, postanowiłam dać mu szanse, tym bardziej, że szukałam czegoś tańszego, a standardowa cena to 19.99 zł 
Uważam, że warto go sobie zakupić i sprawdzić, jak działa. Ma naprawdę fajne krycie, nie daje efektu ciastka i dobrze przypudrowany długo, nawet cały dzień, się trzyma. Właśnie takiego czegoś szukałam i ten podkład spełnia mi to niemalże w stu procentach. 

Czas na korektor, chyba wszystkim już dobrze znany 



Choć wygląda trochę jak jakaś zabawka, to jednak nią nie jest i sprawuje się całkiem nieźle. Go też już wcześniej miałam i o ile się nie mylę, pokazywałam też tu na blogu.
Milion pozytywnych opinii na jego temat i co mam tu powiedzieć? Dobre krycie, nie waży się. No może jedynym minusem jest mała wydajność, na krótko starcza, ale jest warty tych kilkunastu złotych, a już w ogóle na przecenie.

No i następny produkty od Lovely



Też dużo można usłyszeć o tych mini paletkach, jest ich wiele rodzajów i wiele kolorów, Ja akurat postawiłam na wersję Candy, z racji tego, że reszta moich paletek jest bardziej w stonowanych, klasycznych, brązowych odcieniach itp. Takiej mi brakowało, która ma trochę żywsze kolory. 

Z doświadczenia wiem, że paletki Lovely nie są warte w ogóle zakupu - zero pigmentacji, cienie też nie trzymają się na oku, opakowanie z takiego słabego plastiku, więc łatwo o zniszczenie, pędzelek równie niepraktyczny. Te dwie ostatnie cechy posiada ta paletka, ale jeśli chodzi o same cienie jest sztosem! Co prawda nie nakładałam ich jeszcze na oczy, ale przykładając lekko palec sporo produktu już się nabiera. Myślę, że choć dla tej cechy można poświęcić jej uwagę. 

Ostatnim produktem jest płynna pomadka od Maybelline 


... o której oczywiście też się sporo dobrego dowiedziałam zanim ją kupiłam. Standardowo kosztuje ona około 35 zł, więc wolałam poczekać na tą przecenę. Wybrałam kolorek o numerze 05, który wygląda trochę inaczej niż na zewnątrz, bardziej popada w brąz, ale mimo to ślicznie wygląda. No i muszę przyznać, że trwałość tej pomadki jest faktycznie rewelacyjna! Już to wczoraj przetestowałam, miałam ja na ustach około 8h i tylko lekko się zjadłą od wewnątrz, a na dodatek trudno mi to później było domyć. 

A wy już byłyście na promocji? 

17 komentarzy:

  1. Super kosmetyki :) ja też dużo nie wydaję na nie :) Na dniach powinnam coś upolować :D

    https://latacposwiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś podkład z bielendy ale taki w tubce i bardzo sobie chwaliłam:) Z promocji jeszcze nie korzystałam i raczej nie skorzystam :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja w sumie zapomniałam o tej promocji ale też w sumie nic nie potrzebowałam
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam i nie chciałam iść. Rossmannowe kosmetyki dawno mnie nie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto woli, ja akurat lubię robić zakupy w Rossmannie

      Usuń
  5. Dobrze że nie ma mnie w Polsce, bo znów zostawiłabym wszystkie swoje oszczędności ;D
    Najbardziej do gustu przypadła mi paletka ♥
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to fakt, ja jednak starałam się tym razem nie wydawać aż tyle.
      Paletka jest świetna! Ma cudowne kolorki, taka typowo wiosenno-wakacyjna

      Usuń
  6. Również odwiedziłam Rossmann na tegorocznej promocji. Szminkę mam u siebie w toaletce, nawet ten sam odcień i przyznaje, że jest moim ulubieńcem. Podobnie jak korektor z Lovely :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również skorzystałam z promocji w Rossmanie! Mam taką pomadkę z Maybelline, ale jaśniejszy odcień :)


    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. te pomadki z maybelline są iście genialne;D:D;D uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam takie zapasy po jednej z promocji, że chwilowo nic nie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie skorzystałam z promocji... z jednej strony może to i dobrze, za dużo tych kosmetyków w zbiorach :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kim bym była gdybym się nie skusiła na promocję haha. Tez kupiłam ten korektor i jak na razie jestem prze zadowolona. A podkład mnie zaciekawił, tylko jestem ciekawa jaki masz typ cery, bo ja mam mieszaną i nie wiem czy mi się sprawdzi...

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam mieszaną ze skłonnością do trądziku. Dobrze przypudrowany super wygląda i u mnie czasem trzyma się nawet cały dzień.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger