stycznia 28, 2019

Jealousy


Moje ferie się już niestety skończyły. Teraz pozostaje mi czekać do kolejnej świątecznej przerwy i długiej majówki. Ale szczerze mówiąc i mimo że wychodząc dzisiaj rano z domu już zbierało mi się na płacz, to ten pierwszy dzień był bardzo miły i z drugiej strony brakowało mi tej szkoły. Nie mogę zaprzeczyć, że jej nie lubię, bo wiem, jak potem będzie mi tego wszystkiego brakować, choć nauki jest full, a humorków nauczycieli też mam czasem dość.


Nie będę się rozpisywać, jeśli chodzi właśnie o moje ferie. Rzadko wyjeżdżam, rzadko robię coś produktywniejszego, co by zaciekawiło więcej osób, ale mimo tego moje ferie były bardzo udane. Co bym mogła tutaj takiego napisać? Że mogłam w końcu się wyspać? hah. Trochę zaszalałam, spędziłam mnóstwo czasu z bliskimi i znajomymi, oddałam się temu, co mnie pasjonuje lub totalnie pochłania, gdy mam lenia i tzw. "chill day". Wszyscy to wszystko dobrze znają, no nie? 


Ale nie o tym dziś, wracam natomiast z kolejnym wierszem. Te zdjęcia jakoś chyba klimatycznie nie pasują do tego, o czym wcześniej mówiłam.


A co z nami?
Mamy tak biec latami?
Szukać ukojenia, wody,
Jesteśmy niczym martwe płody,
Bo cóż możemy zrobić?
Nie będziemy się przecież głodzić...
Ale patrząc na cudze szczęście,
Stajemy się zazdrośni,
Takie cuda możemy doznać tylko we śnie. 


Jak Wam przypadł do gustu?
Mieliście, macie ferie lub dopiero będziecie mieć? A może już skończyliście szkołę? 


Do następnego!

13 komentarzy:

  1. Ciekawa ta niebieska róża :) Ja już skonczyłam szkolę chwilę temu. Teraz pracuje w Holandii, odliczam do urlopu w czerwcu Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wiersz!
    Niestety mnie już ferie nie obowiązują, studiuje i pracuje, więc jak uda mi się wszystko zdać w sesji w pierwszym terminie, to i tak wolny czas spędzę w pracy.
    NapisaneKasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem na studiach, ale miałam 2 tygodnie wolnego i wybrałam się do Mediolanu. :)
    Pozdrawiam!
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten wiersz! Zaraz zapoznam się z zakładką "wiersze". Myślę, że naprawdę masz talent :)

    Co do przerwy - ja akurat już skończyłam szkołę. Przede mną ostatni egzamin w zimowej sesji i czekają na mnie ponad 3 tygodnie przerwy. Ale naprawdę na nią zasłużyłam, haha.

    Pozdrawiam znad kubka gorącej czekolady,
    Basia - autorka bloga MADEMOISELLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno skończyłam szkołę. Pomysłowe zdjęcia :)

    Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wiersz, oby więcej ich się pojawiało na tej stronie 😊.
    Moje ferie już dobiegły końca tydzień temu i tak strasznie tęsknie za wolnymi chwilami.
    Pozdrawiam cieplutko xoxo
    niallerkaa -zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Więcej jest jeszcze w zakładce z wierszami, jeśli masz ochotę

      Usuń
  7. Teoretycznie zaczynam ferie dopiero w poniedziałek, ale już od soboty leżę w łóżku chora. Mam na ten wolny czas kilka planów, więc muszę się maksymalnie wyleczyć!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wiersz. Też już skończyłam ferie, a chętnie odpoczęłabym jeszcze przez kilka dni.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger