października 21, 2018

Fall came


Znów się zadłużyłam, jeśli chodzi o bloga. Raz ta motywacja jest, raz jej nie ma. Szczerze to powtarzam się każdego razu, z każdym nowym postem.

Jesień zainspirowała mnie do zrobienia w końcu jakiś zdjęć. Kocham urok tej pory roku, kolory, które możemy zobaczyć, wychodząc z domu. Uwielbiam chłodniejsze wieczory, kojarzą mi się z czytaniem książek, oglądaniem filmów, zapachem świeczek, ciepła herbatą. No i oczywiście sweterki, jakieś cieplejsze, zabawne skarpetki. No nie?


Może też tak długo mnie nie było, bo długo też panowały w tym roku upały i ciepłe dni? Jeszcze na początku zeszłego tygodnia chodziłam w krótkim rękawku.




Kurtka - Sinsay / Sukienka - New Yorker

Mam nadzieję, że mimo tej "depresyjnej" pory roku,  wezmę się w garść i wstawię jeszcze w tym tygodniu nowy wpis.

Lubicie jesień? Co najbardziej w niej się Wam podoba?


Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień :) Mieszkam w miejscu gdzie jest sporo drzew, więc ta pora roku wzbudza we mnie tylko pozytywne emocje :) Jest tak kolorowo <33

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za jesienią, to dla mnie najgorsza pora roku, chyba że jest tak ciepło i przyjemnie jak było ostatnio.
    Świetna stylizacja, uwielbiam kolor khaki.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jesieni, chociaż gdyby było tak ciepło i przyjemnie to pewnie byłaby jedną z moich ulubionych :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, aby ta Twoja motywacja nigdy nie znikała kochana!:*

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sukienka ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam takie fazy: raz mam mnóstwo motywacji do robienia zdjęć i pisania wpisów, a raz mam pustkę w głowie i zero chęci. :/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jesieni nienawidzę, ale ma swoje uroki:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, lubię jesień za piękne barwy, klimat i sweterki, ale nienawidzę tej pogody!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega fajna sukienka, idealna na taką porę roku. Szkoda tylko, że zima już za rogiem :(

    Pozdrawiam,
    NajlepszeSukienki.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger