września 12, 2018

High School - Fashion Inspirations

Szary powrót do rzeczywistości, bo już wakacje się skończyły.
W każdym razie zaczęłam teraz moją pierwszą klasę w liceum na kierunku politechnicznym. Minęło dopiero niewiele czasu, więc na razie nie mogę się za wiele wypowiedzieć, czy poziom naprawdę jest wysoki, czy mi się podoba, czy klasa przypadła mi do gustu, czy nauczyciele są w porządku - choć na chwile obecną jestem zadowolona, ale myślę, że to kwestia czasu. Wszystko zapewne się zmieni, to podejście do ogółu, lecz udało mi się zdobyć już dwie dobre oceny i zostałam nawet zastępcą przewodniczącego w klasie. Będzie dobrze i ja zawsze tą zasadą staram się kierować, i wierzę.

Pomińmy moją paplaninę. Dziś przygotowałam kilka inspiracji modowych, które myślę, że świetnie nadają się jako outfity do właśnie naszej kochanej, ulubionej i niezastąpionej szkoły (kiedyś będziemy tęsknić, za tymi obecnymi chwilami młodości, wiec też nie bierzcie dosłownie, tego, co tutaj piszę; jestem pewna, że każdy znalazłby dobry, choć jeden powód, za który lubi szkołę).
Macie taki powód?








(zdjęcia pochodzą z Pinterest)

Uwielbiam ten typ stylizacji! Zresztą królują one na korytarzach szkolnych. Podoba Wam się ten styl ubierania się?

 Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Boskie te inspiracje! Wszystkie mają w sobie coś szczególnego. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie spodnie są genialne! Mega mi się spodobały:) Powodzenia w nowym roku szkolnym!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam spodnie z paskami po boku ;)
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje! Piąty zestaw jest najlepszy! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestawy są prześliczne! Bardzo modne i wygodne zresztą też :)
    Jeśli chodzi o ten powód dla którego lubię chodzić do szkoły to zdecydowanie fakt, że codziennie czeka nas co innego, nie wiadomo co się wydarzy, jak dzień się potoczy, czy będzie wesoło czy będzie dołująco. No i przede wszystkim znajomi, z którymi widzę się tylko tam.
    buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ''luźne'' ubrania, są świetne do szkoły. Ważne, żeby ubiarać się w rzeczy, w których czujemy się komfortowo.
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Świetny post, cudowne inspiracje :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam ani jednego powodu za który lubiłabym szkołę. Co do outfitów - wszystkie mega mi się podobają i aż mi "przykro", że nie wyglądam w takich dobrze haha :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się stylizacje, fajne na luzie. :) Życzę powodzenia, niech liceum stanie się później wspaniałym wspomnieniem. Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome inspirations. Each outfit is great.
    Have a look at my new store where we customize made to fit suits
    We are located at Bellevue, USA.
    Our phone number is (425)365-1678

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 i 4 zdjęcie mega mi się podobają, to jest mój styl!
    Obserwuję ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje :D Bardzo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia cudne :D Az ma się doła, że nie ma się na własność tych wszystkich ubrań :(
    Super wpis kochana :* <3

    Jestem tu nowa :( Blog <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo mam takich powodów, ja nawet tak ogólnie lubię chodzić do szkoły :)
    Śliczne outfity <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje! Uwielbiam się stroić do szkoły ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger