sierpnia 30, 2018

Moje pierwsze buty na wysokim obcasie

Kiedy dziewczynka już nie jest dziewczynką i staje się dziewczyną, a dziewczyna kobietą, zmiany są bardzo istotne, zwłaszcza jeśli chodzi o garderobę, no i można w końcu ubrać wyższe buty niż dotychczas oraz zaszaleć. 

Dzisiaj trochę powiem o moich pierwszych butach na wysokim obcasie i o tym, czym się kierować przy ich wyborze, choć jak zawsze, zwykle mówię, że nie jestem w niczym specjalistką i ekpertką, myślę, że moje rady w jakimś stopniu się przydadzą.

W czerwcu miałam swój komers na zakończenie gimnazjum i wtedy postanowiłam w końcu kupić te wyższe buty, wreszcie swoje, bo jak dotychczas chodziłam po domu w szpilkach siostry lub mamy (kiedyś trzeba było się przecież nauczyć w tych dziwactwach chodzić). Ostatnio założyłam je również na wesele i poprawiny, przechodziłam i przetańczyłam w nich kilka dobrych godzin. 



Jak widzicie, nie są to klasyczne szpilki, sandały na obcasie, o jakich marzyłam, tylko słupki z zakrytymi piętami i palcami. W słupkach jest o wiele wygodniej (i mniejsze ryzyko, że zaliczysz glebę!), lepiej się tańczy i możesz w nich dłużej wytrzymać. Tak więc nie żałuję tego wyboru, jeśli chodzi o mój pierwszy zakup wysokich butów. Kupiłam je w CCC.



Podsumowując, według mnie na pierwsze wyższe buty świetnie nadają się tzw. "kaczki", które wyglądają mniej więcej jak moje słupki, lecz są niższe. Moje mają aż 10 cm wysokości, więc trochę zaszalałam. Kosztowało mnie to w kolejnych dniach obolałymi stopami, ponieważ nie są jeszcze przyzwyczajone do takiego podwyższenia. W takim razie istotne jest to, aby stopniowo i powoli przyzwyczajać swoje stopy do takich typów obuwia, ćwiczyć chodzenie w coraz to wyższych obcasach. Nie tylko ja to wywnioskowałam, ale też wcześniej się naczytałam (i nie posłuchałam, hah).

Te słupki mogliście już zobaczyć na moim Instagramie (klik)


Co sądzicie i jaką macie opinię w tej sprawie? 

39 komentarzy:

  1. Ja jestem wielką fanką klasycznych szpilek, jednak na codzień nie mam gdzie w nich chodzić. Jedynie właśnie na jakieś wesela czy po prostu większe okazje. Pierwsze takie wysokie buty to na pewno ważny zakup w życiu każdej dziewczyny. Myślę, że takie na słupku są o wiele wygodniejsze niż te klasyczne i tak jak napisałaś, łatwiej jest się nie przewrócić w nich :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze buty na obcasie kupiłam w tym roku na bal gimnazjalny - czarne szpilki, które nieźle wrzynały mi się w piętę! :D Kolejne, też w tym roku, to podobne do twoich, tylko w kolorze pudrowego różu i z odkrytymi palcami ;) Te drugie były o wiele wygodniejsze, bo i podstawa większa, więc można było sobie potańczyć w nich całe wesele :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne i są super wygodne przez ten pasek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoją przygodę z obcasami zaczęłam chyba już nawet przed 6 klasą podstawówki. Pamiętam, że na egzamin 6klasisty już miałam koturny, a potem już szpilki.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Byłoby mi miło, gdybyś zadała mi pytanie do Q&A, które planuję zrobić.

    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne buciki :D Ja swoje pierwsze buty na wysokim obcasie kupiłam w 2012 roku :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buciki! Mam szesnaście lat i jeszcze nigdy nie chodziłam na wysokim obcasie, jedynie tańczyłam. Nie powinnam nosić obcasów ze względu na wadę kręgosłupa, jednak od czasu do czasu mogę je zakładać, jednak jak narazie jeszcze tego nie próbowałam na dłuższą metę. Przejście z punktu A do B nie stanowi żadnego problemu, jednak chyba nie wytrzymałbym całej nocy w takich butach.
    Miłego dnia! ❤
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię butów na obcasie, bo jestem dosyć wysoka już bez nich. Mam tylko zimowe botki na podwyższeniu i koturny, które kupiłam na wesele.
    pozdrawiam,
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To ostatnie zdjęcie jest wspaniałe!

    Świetne buty! ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  9. I love this type of heels, they are super cute
    and they look amazing on you :D
    i hope you have an amazing day, kisses sweetie!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wysokie buty tylko na wystawie :D Jestem zwolenniczką płaskich. Cudowne są te buty i ostatnie zdjęcie również ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne te butki! Ja w swojej szafie mam chyba dwie pary wysokich butów, ale nie chodzę w nich zbyt często. Marzą mi się podobne do Twoich, tylko z odkrytymi palcami :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejny krok do dorosłości haha <3 piękne są te buciki!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne! i do wszystkiego pasujące, super!!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne buty. :D Gdybym chodziła częściej z butach na obcasie może bym je sobie kupiła. Ja mam klasyczne, czarne szpilki, ale niestety nie jestem do nich przyzwyczajona.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyższe buty są super, ale niestety nie tak wygodne i nie są dobre dla naszych stóp :) Ja mam kilka par, ale na takie 15 cm jestem za wysoka:(

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię buty na niższym słupku :) Nawet czasami na co dzień, dodaje mi to troche cm, a przydaje mi się to bo jestem dość niska :D Oczywiście najwygodniejsze są buty sportowe, ale obcas dodaje mi czasami pewności siebie :) Na wesela czy większe okazje preferuję szpilki <3 Twoje buty są bardzo ładne, mam podobne tylko, że niższe i pomarańczowe, prezentuje je w najnowszym moim poście :) No i ostatnie zdjęcie mega <3
    Zostaję u Ciebie i obserwuję, pozdrawiam! <3
    http://womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie te buciki są super, sama chętniej noszę tego typu obcasy nić buty na cienkiej szpilce :)

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚLICZNE BUCIKI <3 UWIELBIAM TAKIE Z PASECZKIEM NA KOSTCE MEGA TO WYCHUDZA NOGĘ I WYGLĄDA BARDZO ZGRABNIE <3 :* SUPER BLOG KOCHANA <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne, całkowicie w moim stylu! Uwielbiam tego typu obcas! Osobiście nie pamiętam, kiedy po raz pierwszy założyłam wyższe buty hahah
    szyyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne są te buty! Ja jak dotąd mam tylko jedną parę wygodnych szpilek. Ciężko jest znaleźć takie, w których nie umierasz po 10 minutach, także gratulacje za znalezienie takich za pierwszym razem :)

    Pozdrawiam,
    http://szwatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne te buty:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty ładne, choć nie w moim stylu, chodzę tylko w sportowych :)
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, klasyczne buty :) Będą pasować do wszystkiego.
    Pozdrawiam
    https://ehurt.eu

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne buty :)
    Ja lubię kupowac na wyprzedażach np w eobuwie

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybieram się na wesele i myślałam o wysokim obcasie, ale chyba jednak zakładam klasyczne buty i do tego garsonka. Wpadła mi strona www z pięknymi garsonkami. Już zamówiłam i ma przyjść w piątek albo w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne buty i cała stylizacja. No i oczywiście prześliczna para :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pamiętam moje pierwsze buty na wysokim obcasie haha takie czarna trumieniaki :p to były czasy, kiedy tylko takie były :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne buty. Moim zdaniem najlepiej kupować w sieci bo wybór jest naprawdę bardzo duży.

    OdpowiedzUsuń
  29. Są piękne! I zapewne bardzo wygodne? Też lubię buty na słupku :) Chociaż teraz rozglądam się tutaj https://pl.aliexpress.com/category/322/shoes.html za typowymi szpilkami na zbliżającą się rocznicę moich rodziców. Mam nadzieję, że uda mi się wybrać coś ładnego i przede wszystkim wygodnego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjeia! I do tego bardzo fajna stylizacja. Widac ze masz do tego oko czego Ci naprawde zazdroszcze:) Swoja droga trafilam na taki sklep: https://www.gaia.com.pl/biustonosz-full-cup-adela-art-803-bs0803-sza.html Jak myslisz? Doradzilabys cos? Kupilabys cos dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  31. Do dziś pamiętam swoje pierwsze buty na obcasie. Na szczęście były bardzo wygodne i przekonały mnie do bardziej kobiecych stylizacji. Teraz kupuję już nie wiadomo, którą parę butów i odkryłam fajną stronę https://butymodne.pl/trampki-damskie-c87981.html Propozycji u nich od groma, więc warto coś wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też pamiętam swoje pierwsze buty na obcasie - były strasznie niewygodne :P Teraz gdy kupuję buty to staram się wybierać wygodne botki takie jak tutaj https://butymodne.pl/botki-damskie-c55202.html, szpilki i buty na słupku. Już znam swoją stopę i wiem jaki obcas mi odpowiada. Jednak najczęściej chodzę w trampkach i sandałach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne buty, lubię takie stabilne, grube obcasy :) pozdrawiam
    https://jebut.pl/Botki-sznurowane-c238

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty wyglądają na naprawdę wygodne

    OdpowiedzUsuń
  35. Szpilki bez wątpienia kojarzą się z kobiecością. Buty na wysokim obcasie oraz inne modele można bez problemu zamówić w sklepach internetowych takich jak https://jebut.pl/Laura-Messi/pr/161.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny wybór! Buty wyglądają super, wyszczuplają Ci nogę i dodają elegancji :) Wiadomo, pierwsze obcasy to dla każdej kobiety coś niesamowitego, warto więc dobrze wybrać. Ja wybieram głównie polskie buty https://estetino.pl/trendy/buty-polskie w tym stylu. Jakość zawsze zadowalająca, a cena nie zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te buty to absolutny must-have! Wygodne i stylowe - idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger