lipca 20, 2018

Stripes again

Znów zawitała upragniona piękna pogoda i słońce, więc zanim jeszcze nie pojechałam na plażę ze znajomymi, postanowiłam napisać post.

Ostatnie dni są dla mnie małym wyzwaniem, zwłaszcza jeśli chodzi o jedzenie i mowę. Założono mi dość śmieszny aparat na tylnie zęby (wiecie lub nie, ale mam wadę zgryzu i szczególnie np. jedynki nierówne i nachodzące na siebie), z którym będę musiała żyć, haha, przez kolejny miesiąc. Powoli już się przyzwyczajam, ale mówić nadal nie umiem i cały czas seplenię, pewnie teraz śmiesznie brzmię. Nie mogę się doczekać, kiedy będę miała ten tradycyjny stały aparat ortodontyczny z kolorowymi gumkami. Zawsze mi się to podobało, a chcę też w końcu coś zrobić z moimi krzywolągami. Jak to się mówi - chcesz być pięknym, musisz cierpieć. Nic nie zrobię, może jakoś przetrwam te wakacje do końca, choć cieszę się, że mam ten aparat obecnie, a nie podczas roku szkolnego. 

Pomijając problem seplenienia i jedzenia papek, przejdźmy do rzeczy i tematu postu. 
Wydaje mi się, że stylizacje z wzorem pasków już nie raz pojawiały się na moim blogu i tym razem również na nie postawiłam, choć było to niezamierzone. 




(Teraz, gdy wstawiam te zdjęcia, zauważyłam te wielkie białe FCW, które nie mogą znieść moje oczy, ale cóż)



Uwielbiam kombinezony! Są teraz bardzo modne. Ten akurat kupiłam w Bershce i gdy go zobaczyłam, od razu się zakochałam. Świetnie się nadają na upały i fajnie wyglądają na plaży, czy podczas zwykłego popołudniowego spaceru. 

Co myślicie?


Do następnego!

19 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz!

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Też uwielbiam kombinezony. To prawda, trzeba trochę pocierpiec, ale potem będziesz miała piekne zęby!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kombinezon. <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kombinezon *.* Nie dziwię Ci się, że się w nim zakochałaś ;p Dla pięknych zębów warto trochę pocierpieć ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała letnia stylizacja. Bardzo Ci pasuje ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, życzę powodzenia z tym aparatem! Piękny ten kombinezon :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kto wymyślił kombinezon jest genialny!
    To jest moja ulubiona kategoria rzeczy jakie posiadam w szafie!

    Bardzo mi się spodobał ten twój :D

    Pozdrawiam xo mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo ładny kombinezon, podoba mi sie :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kombinezon :) Sama chętnie bym założyła

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten kombinezon, paski mają to do siebie, że są ponadczasowe :) Pozdrawiam ciepło!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kombinezon, mam podobny ale z HM.Buźka!
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kombinezon! Powodzenia z tym aparatem, haha :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.aleksandra-rutana.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kombinezony! Świetnie wyglądasz ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna, typowo letnia stylizacja :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kombinezon i to w modnym wzorze.

    Zapraszam Cię na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com
    Buziaki, Kanasia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Również jestem za kombinezonami, twój jest bardzo fajny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Kombinezon !!! Właśnie takiego szukałam na lato <3 :* Śliczne zdjęcia :*

    Jestem tu nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger