lipca 03, 2018

Korektor z Lovely i puder z Wibo


Cześć!
Ostatnio zakupiłam dwa nowe produkty - korektor, w zasadzie kamuflaż, z Lovely i puder sypki z Wibo. Postanowiłam, że je przetestuję i przedstawię na blogu. 



Zacznijmy od pudru.
Nie słyszałam o tym akurat wiele, ale o bananowym było dużo dobrych opinii, wiec stwierdziłam, że temu zaufam. I się nie zawiodłam, ponieważ naprawdę świetnie matuje twarz i utrwala makijaż. Do mojej cery naprawdę się sprawdził, mam mieszaną.  


O tym korektorze tak wiele dobrego się nasłuchałam i naczytałam, no i ostatecznie kupiłam. Jest rewelacyjny! Świetnie wszystko zakrywa oraz kamufluje, dobrze się trzyma na twarzy. Jest fajnym rozwiązaniem na lato, upały, używam teraz często tylko i wyłącznie go, już nie sięgam po podkład. 
Jedyny minut to to, że jest dostępny tylko w jednym odcieniu i to dość jasnym, więc raczej u osób z ciemniejszą karnacją słabo przejdzie. 

A Wy co sądzicie o tych produktach? Mieliście je już w rękach? 

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam oba te produkty! Puder kupiłam już dawno temu i za każdym razem gdy sie kończy do niego wracam. Korektor całkiem dobrze kryje i ładne wygląda na twarzy :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pudru korzystam od dawna i jestem bardzo zadowolona, a tego korektora nigdy nie miałam, ale z chcęcią go wypróbuje :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym korektorze mnóstwo słyszałam, ale jakoś mnie odpycha - sama nie wiem czemu, bo opinie ma bardzo dobre...
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym pudrze wiele dobrego słyszałam ale jeszcze nie miałam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego produktu, ale chcę przetestować ten bananowy :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale dużo słyszałam o pudrze.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder swego czasu był moim ulubieńcem. Często do niego wracam. Pozdrawiam! :)

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej bardzo fajny i pomocny blog moja siostra mlodsza go uwielbia choc ja mimo ze mam 31 lat tez czekam na kolejne Twoje wpisy zostaw u mnie jakis slad bym mogla Cie znalezc modnybuziaczek177.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe produkty. Jeszcze nie miałam okazji ich testować. :)


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM



    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować ten korektor, słyszałam o nim tak rewelacyjne opinie :) na pewno się u mnie sprawdzi bo mam jasną cerę :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, a już się napaliłam na ten korektor, skoro tak polecasz, a tu dupa, tylko jeden odcień grrr
    no, ale cóż... może jak na jesień zblednę trochę, to kupię hehe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger