czerwca 20, 2018

Garages



Wakacje są już bardzo blisko i za chwilę skończę też gimnazjum, za którym będę strasznie tęsknić, jednak równocześnie cieszę się, że idę do liceum. Poznałam też moje wyniki z egzaminu i jestem zadowolona.
 Chyba za bardzo przeżywam. Trzeba iść do przodu! Co z tego, że już z niektórymi nie będę widzieć się tak często albo po prostu stracę kontakt, poznam nowych ludzi, ale dla najważniejszych zostanę.

Dzisiaj mam komers, na którym mam nadzieję, że będę się świetnie bawić. W końcu te ostatnie chwilę muszę wykorzystać jak najlepiej.
Moją stylizację z komersu zobaczycie kiedy indziej, dzisiaj przychodzę do Was z innym outfitem, dość codziennym oraz idealnym na obecne upały. Bluza jest tylko dodatkiem czy propozycją na chłodniejsze wieczory. 











Top - New Yorker
Szorty - New Yorker
Pasek - Sinsay
Bluza - Bershka
Buty - Born2be


Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Super stylizacja. Świetna bluza :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też strasznie przeżywałam, że opuszczam gimnazjum! Nadal tęsknie za tamtymi chwilami! Śliczna jest ta bluza, uwielbiam bordowy kolor! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skończyłam liceum i jak miałam tam iść bardzo się bałam jak to będzie, ale osobiście uważam, że to najlepszy czas jak do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przeżywałam pójście do liceum, ale nie masz się o co martwić- na pewno wszystko będzie dobrze. Pamiętaj o dobrym pierwszym wrażeniu u kolegów i nauczycieli- to zostaje

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stresowałam się przed dostaniem wyników bardziej niż przed samym egzaminem. Później byłam mega zaskoczona i z perspektywy czasu uważam że to troszkę śmieszne :) Teraz gdy jestem w liceum tęsknię za moją starą klasą :(

    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również idę do liceum i strasznie stresuje się tym czy się dostane, bo idę do bardzo obleganego liceum...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i bluzka.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Garaże to moja ulubiona miejscówka na zdjęcia, hah! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w liceum !

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger