czerwca 02, 2018

100 and 500 followers


To nie są duże liczby, ale cieszę się nawet z takich osiągnięć. 
Udało mi się uzbierać tutaj Was stu, a na Instagramie (klik) pięćset i ciągle pracuję, żeby przybywało więcej, choć dobrze wszyscy wiedzmy, że nie ilość jest najważniejsza, tylko to w jaki sposób dążymy do uzyskania swoich celów i czy czerpiemy z tego satysfakcję.


Kiedyś nie sądziłam, że będę miała nawet pięćdziesięciu czytelników, kiedyś to nawet nikt nie czytał moich wypocin, hah, ale to było pięć lat temu. Gratuluję też wszystkim, którzy mają naprawdę dużą liczbę obserwujących, bo wiem, że wiele ich to kosztowało, ale też tym, których mało osób czyta, za poświęcenie i nierezygnowania z dalszego pisania, ponieważ jest to ich pasją oraz nieistotne są dla nich jakieś cyfry. 
Ja jednak lepiej się czuję, wiedząc, że ktoś docenia to, co robię i robię to dla ludzi. Dla siebie mogę pisać w pamiętniku. 


Chciałabym z tej okazji coś zrobić.
Co myślicie o Q&A?
Niejednokrotnie próbowałam stworzyć tego typu post, ale chyba jak dotąd miałam za mało czytelników i nie dostawałam pytań. Możecie je zadawać w komentarzach.


Ja tymczasem się z Wami żegnam i życzę miłego weekendu! 

22 komentarze:

  1. Congratulations for your 100 followers.
    You look great in this outfit.

    New post in my blog.
    Fashionista2020

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, że udało Ci się zgromadzić 100 obserwatorów! Oby tak dalej, powodzenia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu obserwatorów!
    Jeśli chodzi o pytania, to:
    1) Czy masz jakąś osobę, którą się inspirujesz?
    2) Co Cię skłoniło do pisania bloga?
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie Ci gratuluję, zawsze niesamowicie się cieszę, gdy ktos osiąga jakąś liczbę obserwujących, bo to pokazuje, że jednak ludzie dalej czytają blogi i doceniają ich pracę! (bo umówmy sie, że w ciągu ostatnich kilku lat, to inne portale kradną blogom popularność). Gratuluję jeszcze raz i życzę wiecej sukcesów i żeby ta praca, która wkłada się w bloga przyniosła Ci jeszcze więcej szczęścia!
    Pytania do Q&A:
    1)Jakie blogi są twoimi ulubionymi / jakie Cie inspirują itp.
    2)Jak znajomi reagują na to, że masz bloga?
    3)Czy chciałaś kiedyś zrezygmowac z pisania bloga?
    4)Jakieś rady dla początkujących?
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: Dołączam do grona obserwujących!

      Usuń
  5. Graaatuluję! Teraz będzie tylko więcej! Ślicznie wyglądasz! ♥
    Pytanie: 1) masz swoją ulubioną książkę?
    + Dołączam do obserwujących! ♥


    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! I życzę dalszych podbojów kolejnych followersów :D Q&A byłoby super, może jakaś spacjalna stylizacja z postem do tego Q&A (np wyjazd za miasto i szykowna stylizacja lub coś co lubisz robić, coś co jest kwintesencją dla Ciebie Twojego bloga). Pytania do Q&A:
    1. Co jest Twoją największą motywacją by dalej kontynuować pisanie bloga?
    2. Jakie trendy w modzie lubisz najbardziej na ten sezon i dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Moje pytanie
    1) Co sądzisz o zwierzętach ze schroniska? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje to naprawdę wielki sukces, jak na razie mi to się tylko marzy a to moje pytania
    1. Jak zdobyłaś tyle obserwujących? masz jakieś takie mini porady dla początkujących?
    2. Jak ogarnęłas bloggera że twój blog tak pięknie i estetycznie wygląda? :D
    Ja dopero zaczynam więc mini rady się przydadzą
    youandme255.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu obserwatorów i życzę aby ich ciągle przybywało :)
    1. Jakie trzy miejsca najchętniej byś odwiedziła?
    2. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z doświadczenia wiem, że ilości obserwujących czy na blogu czy na Instagramie mają się nijak do rzeczywistych zasięgów niestety. ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. So pretty :) congratulations for all your followers!!
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  13. Następny krok to 1000! Powodzenia!

    M A R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję obserwujących i ja także się dołączam ;) + Piękne zdjęcia <3 Pozdrawiam 💗 www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem za tym, by swotrzyc taki poscik ;p
    iii gratuluje obserwujacych!

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia!
    Ja też zawsze chciałam zrobić Q&A ale niestety moja liczba obserwatorów jest za mała :/
    Dlatego jestem jak najbardziej za tak!

    1.Czy lubisz się malować?
    2.Czy masz problem aby wyjść na dwór bez makijażu?
    3.Ulubione słodycze?
    4.Gdzie chciałabyś wybrać się w podróż?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Również gratuluje! Początki zawsze są ciężkie ;)
    Nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger