kwietnia 09, 2018

Co kupiłam na promocji w Rossmannie? / -55%/

Oj, bardzo dawno nie było postu o kosmetykach czy makijażowego, a że obecnie trwają te popularne, duże promocje w Rossmannie, postanowiłam pokazać na blogu, co kupiłam. 


Nie jest tego wiele, ale obiecałam też sobie, że nie wydam za dużo. W każdym razie te rzeczy, które były na mojej liście, kupiłam, więc jestem zadowolona. 

Jak widzicie, praktycznie same produkty z Rimmela i Wibo plus jedna z Lovely.
Jednak zacznijmy od kosmetyków do twarzy:


Jedyną rzeczą już przeze mnie przetestowaną jest puder. Recenzowałam go na początku tego roku i jestem z niego zadowolona, więc postanowiłam go kupić.
Resztę rzeczy mam pierwszy raz w rękach, jeszcze nieużywaną. Brałam je trochę w ciemno, w sumie kierowałam się intuicją i mam nadzieję, że się w miarę sprawdzą. Baza z Lovely jest moją pierwszą w życiu. Ogólnie kosmetyki od Lovely tanio i mało skutecznie wyglądają, ale ich "podróbki" Kylie zrobiły wielką furorę, więc czemu nie dać szansy innym produktom? 
W ogóle moim zdziwieniem było to, że bazę nakłada się w pędzelku, ale liczy się przecież działanie.


Czas na kosmetyki do oczu.
Ostatnio zaczęła mi przykuwać uwagę paleta cieni z Wibo. Przyznam szczerze, że ze względu na wygląd opakowania. Słyszałam gdzie nie gdzie coś o niej, ale nie pamiętam nic z tego. Więc zaryzykowałam i ją wzięłam.



Pudełkiem bardzo przypomina mi te cienie Urbana Decaya, które są strasznie popularne i dobre, no i też bardzo drogie. Więc co do tego jestem zachwycona. No dodatek lusterko, pędzel, a odcienie bardzo mi się podobają. Teraz pozostaje tylko sprawdzić, jak dobrze się trzymają i jaka pigmentację mają. 

Jeśli chodzi o tusz z Rimmela, też zabrałam go instynktownie. Mam nadzieję, że ten jeden, spośród mojej dużej kolekcji tuszów do rzęs, się sprawdzi, jak należy. Coś mam pecha do takich rzeczy.

Ostatnio przeniosłam się z pomady do brwi na cienie, bo dają bardziej naturalny efekt i tak kupiłam te oto z Wibo w zestawie z pędzelkiem i pęsetą, więc bardzo praktycznie. Teraz używam pomady tylko, kiedy mam większą ochotę i na jakieś okazje, bo wiadomo, pomada dłużej trzyma. 


Ostatnim produktem jest szminka wybrana na szybko, hah.
Nie jest matowa, no cóż, ale takie kolory pomadek mi się podobają. Ma dokładnie taki sam kolor jak na opakowaniu. 
_________________

Byłyście już na promocji?
Testowałyście któreś z tych kosmetyków? Jak Wam się sprawdziły?

10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie byłam na promocjach.
    Zamierzam się wybrać.
    Zakupy bardzo fajne!
    Obserwuję!
    Bardzo fajny blog :)
    Pozdrawiam!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli cię interesuje, to odpowiem Ci na pytanie ''Byłyście już na promocji?'' bardzo szczegółowo i w sumie opowiadając historię życia :D Więc, od tygodnia planowałam, co kupić. Poszłam dzisiaj. Nabrałam rzeczy jak nienormalna i przy kasie okazuje się, że musze mieć aplikację :'') Myślałam że jak na każdej promocji, obowiązuje zniżka -49% bez aplikacji (której nie mogę mieć)i -55% z aplikacją. No, w tym roku inaczej i w sumie wyszło że kupiłam jedynie 2 korektory w regularnej cenie. Depresja porossmannowa do końca dnia :'')
    A teraz jeśli wysłuchałaś mojej historii życia to może wypowiem się trochę o poście :D ??
    A więc, ta paletka - widziałam ją niejednokrotnie, podobno sztos! Zestaw do brwi - miałam okazję go dzisiaj widzieć, a nawet trzymać już w łapach, ale jak wiesz, nie kupiłam hahah
    Buziaki ! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, biedna. Też tak myślałam z początku, ale ostatecznie poszłam z mamą, bo ona ma aplikację, a ja niestety nie mam pamięci na telefonie :D
      No mam nadzieję, że ta paleta się sprawdzi :)

      Usuń
  3. Super ja na tej promocji się za bardzo nie "obkupiłam" ale może jeszcze tam wrócę <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletkę z Wibo i świetnie się u mnie sprawdza! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paletka ^^ Muszę kiedyś przetestować ten tusz do rzęs :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ten puder z Rimmel jest naprawdę dobry :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą samą szminkę, ale nie jestem jej zwolenniczką. Kolor ma ładny, ale krótko się trzyma.
    Słyszałam wiele dobrego o tym korektorze z Wibo.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiła mnie ta paleta, podobają mi się kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger