stycznia 13, 2018

Ulubieńcy filmowi

W ostatnim czasie obejrzałam kilka świetnych filmów, które koniecznie chcę Wam polecić.
Każdy obejrzałam przynajmniej po dwa razy. Wręcz kocham powtórki.
Jeśli coś bardzo mi się spodoba, uwielbiam do tego wracać. Te filmy mocno skłoniły mnie do refleksji, ale nie zamierzam się tu na ich temat rozpisywać.

Na pierwsze miejsce wybrałam melodramat "Ponad wszystko"

Znalezione obrazy dla zapytania Ponad wszystko

Dlaczego akurat on? 
Fabuła chwyciła mnie za serce, to, z jakim bólem niektórzy muszą się mierzyć i nie mają możliwości niektórych rzeczy poznać, zobaczyć, dotknąć, a jednak jest ktoś, kto ryzykuje, żeby choć raz przeżyć dzień najlepszy w swoim życiu. 
No i aktorka - Amandla Stenberg. Być może po nazwisku jej nie kojarzycie, ale Wam podpowiem - to ta dziewczynka, "Rue" z "Igrzysk śmierci". Nie mogłam uwierzyć w to, jak wypiękniała, haha.

Kolejnym filmem jest "Aż do kości"

Podobny obraz

Film oglądałam w zeszłe wakacje, ale nie przypominam sobie, bym go już polecała.
Cała historia dotyczy dziewczyny - anorektyczki, która sądzi, że wszystko jest w porządku i pod kontrolą, nie zamierza przybywać na wadze, nie zamierza się leczyć. 
W zasadzie nie wiem, co więcej pisać o filmie, więc niech reszta zostanie tajemnicą. 

Na trzecim miejscu jest polska produkcja i każdemu dobrze znana lektura "Kamienie na szaniec"

Znalezione obrazy dla zapytania kamienie na szaniec film

Wzruszający, pokazujący prawdziwe piekło wojny.
Szczerze? Lektury nie czytałam (streszczenia zrobiły swoje), mimo że powinnam. Ten język z tych wszystkich książek narzuconych przez program mi nie odpowiada, meczę się, czytając je. 
Sceny z Zośką mnie dobiły do maksa. Byłam przerażona, na niektóre momenty nie mogłam patrzeć, ale byłam tak ciekawa, jak przedstawił kolejne sceny reżyser, i obejrzałam resztę w domu, później drugi raz całość.
Prawdziwy patriota powinien to po prostu obejrzeć. 

I ostatnim filmem jest "Szczęściarz"

Znalezione obrazy dla zapytania Szczęściarz

Ma już on kilka dobrych lat, ale dopiero ostatnio go pierwszy raz obejrzałam i nie żałuję.
Zaca Efrona wręcz kocham, haha, i tutaj równie świetnie odegrał swoją rolę. Jest tytułowym szczęściarzem, któremu "uratowała" życie na wojnie pewna kobieta. Postanowił ją odnaleźć i podziękować. 

Jakie są wasze faworyty z ostatniego czasu? 

9 komentarzy:

  1. Film "Ponad wszystko" bardzo mi się podobał :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zamiar przeczytać ''Ponad wszystko'', bo słyszałam bardzo dużo pozytywnych rzeczy o tej książce, także film odpuszczę. Oglądałam ''Aż do kości'', dla mnie ten film był smutny.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż do kości było świetne - to chyba jedna z najlepszych ról Lily Collins.
    Ponad wszystko moim zdaniem było trochę niedopracowane pod względem fabuły, ale też był przyjemny.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na "Ponad wszystko" byłam w kinie i bardzo mnie wzruszył ten film! :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z tych filmów oglądałam ''Ponad wszystko'', film, którego nie da się wymazać z pamięci! <3
    Jest naprawdę świetny, poza tym czytałam również książkę na, której podstawie powstał, haha.
    Pozostałe filmy z chęcią obejrzę, bo teraz mam ferie!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam wszystkie filmy i moim ulubieńcem jest "ponad wszystko"
    Zapraszam <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger