listopada 22, 2017

Kilka utworów

No i znów się do Was jakiś czas nie odzywałam. 
Mogłabym powiedzieć, że to z braku czasu, ale to akurat mit. Zawsze potrafię znaleźć czas.
Kolejny raz brakowało mi weny i chęci oraz pomysłu na nowy post. Może z racji tego, że nic ciekawego się po prostu u mnie nie dzieje?
To już koniec listopada, a nie wakacje. W każdym razie za miesiąc święta, więc na pewno pojawią się blogmasy. Pamiętam, jak rok temu właśnie na nich przybywało coraz więcej wyświetleń, więc sądzę, że Wam się spodobały takie luźne pogadanki. 
Wczoraj nawet padał u mnie chwilę dość mocny śnieg.

Szczerze mówiąc, to powinnam się uczyć. Dzisiaj zaczęły się próbne egzaminy gimnazjalne. Akurat na pierwszy ogień trafił blok humanistyczny i on nie był jeszcze tyle wymagający, ale już jutro czekają mnie przedmioty przyrodnicze i matematyka. Przydałoby się powtórzyć jakieś wzory, ale chyba z racji tego, że to tylko próbne testy, nie wysilam się. Nie oczywiście, żebym sugerowała, że zostawiam pustą kartkę z odpowiedziami, bo zawsze robię na tyle ile potrafię. 
Wy też macie obecnie próbne egzaminy/matury? 

Uciekam i zostawiam Was z kilkoma ostatnio moimi ulubionymi utworami








6 komentarzy:

  1. Tobie zaczęły się próbne gimnazjalne a mi maturalne xd Ja nie miałam weny na posty na bloga przez pół roku jakoś. Teraz dopiero wróciłam z nowymi pomysłami i designem ;D

    tanajmniejsza.blogspot.com <--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zero śniegu ;/ Zazdroszczę ♥
    Słyszałam wszystkie te piosenki, bardzo je lubię ♥

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z wyników próbnych testów, trzymam kciuki:)
    Uwielbiam blogmas, chętnie będę je czytać:)

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jeszcze do próbnych matur daleko daleko, ale nie aż tak bardzo daleko jak chciałbym :) Omójboże boje sie o moja matematyke... tobie życzę zadowalających wyników :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOoo Beyonce!

    https://www.strong-power.pl/2017/12/ostatni-post/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger