listopada 25, 2017

Czy warto? - Pędzle z Zaful

Cześć!
Jeszcze przed przystąpieniem do tematu postu - jak Wam się podoba nowy nagłówek? Wiele się nie zmienił, ale dałam inne zdjęcia. Piszcie, co myślicie.

Dzisiaj wracam z recenzją pędzli, które dostałam od Zaful. W zasadzie to jestem uboga w pędzle do makijażu, więc postanowiłam oto takie zamówić. 


W zestawie jest osiemnaście pędzli. Większość z nich głównie służy do makijażu oka, ale te większe sprawdzają się, jeśli chodzi o twarz. 



Od lewej: ten pierwszy świetnie się sprawdza do pudru, mimo że nie jest dużej wielkości. Kolejny jest do podkładu i bardzo dobrze do rozprowadza, w zasadzie nie było żadnych niedociągnięć, wyglądało to estetycznie. I ostatni ukośny do brązu czy różu jest idealny, tylko trzeba go dobrze umieć rozprowadzać, w czym ja mam już większe problemy, haha.

Ogółem wszystkie pędzle są bardzo dobrze wykonane. Mam pewność, że nie rozwalą mi się po krótkim czasie. Włosie jest bardzo przyjemne i miękkie, więc nic nie drażni. 
Co prawda wszystkich pędzelków, tych do oka, nie przetestowałam, ponieważ sama nie wiem, do czego one służą dokładniej. W każdym razie niektóre bardzo dobrze nakładają cienie na powiekę, nic się raczej nie usypuje, a pędzelek do brwi jest wręcz świetny - o wiele lepszy niż taki, który miałybyście kupić w drogerii czy dostać w zestawie już z cieniem czy pomadą.

Tutaj Was przekierowuję bezpośrednio do pędzli - KLIK

A Wy co sądzicie o tych pędzlach?
Już je testowałyście? 

14 komentarzy:

  1. wow, they are so beautiful and look wonderful.! Must have! Super review.
    Great post daring, so nice and interesting!
    Like it so much!

    New post is on my blog.
    Visit me, and follow. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych pędzli ;) Mam jedne z Aliexpress i nie są złe ;) Choć poluję teraz na coś nowego i lepszego

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam inne ale właśnie szukam teraz takiego zestawu :)
    https://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ciekawe nie mam tych pendzli <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zakupić taki zestaw. Mój niestety już się wyeksploatował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Zaful to jednak wole ciuchy ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromna ilość pędzli! Ja, wykonując raczej podstawowy makijaż, używam maksymalnie 3 haha
    Tak czy siak, super post, recenzja no i oczywiście gratuluję współpracy!
    Obserwuję i czekam na więcej!
    Pozdrawiam, Julia z morovv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzli nie testowałam, ale bardzo lubię moje drogeryjne, których wiele osób mi odradzało. MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna recenzja!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam też od nich, ale tak średnio jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. the brushes are so cute!!
    im already following your blog!

    REILLIZA ||| I N S T A G R A M

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka tych pędzelków, ale z innego zestawu i spisują się średnio. Raczej rzadko ich używam, bo udało mi się złapać dużo lepsze :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger