października 13, 2017

Zaful Wishlist

Cześć!
Po dłuższej, dwutygodniowej przerwie wracam do Was z krótkim postem, z wishlistą ze sklepu internetowego Zaful. To, co się u mnie działo w przeciągu tej nieobecności, zobaczycie w już kolejnym. niedzielnym poście. 

Wracając do sklepu, to ma on bardzo szeroki asortyment i każdy znajdzie tam coś dla siebie. Zresztą chyba większość zna tę markę, więc zbytnio nie muszę opowiadać. 
W każdym razie ja wybrałam dwie rzeczy - sweterek z wycięciami na ramionach o kolorze brudnej zieleni i czarną bluzę z bardzo modnym motywem kwiatów na rękawach. 
Co myślicie?


KLIK                                                          KLIK
                                                                                          
Mam dla Was także kod promocyjny na hasło: ZFEN

Do następnego!

3 komentarze:

  1. Widziałam tę bluzę, jest prześliczna!
    http://pink-rhapsody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać jutrzejszego posta! Świetna bluza♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger