października 15, 2017

Rainy Trip

Cześć!
Dziś, tak jak zapowiadałam w sobotę, post z wyjazdu, który miał miejsce w zeszły weekend. Jeśli ktoś obserwuje mnie na instagramie, wiedział już wcześniej, że byłam z rodzicami i rodzeństwem w Górach Stołowych. Dokładniej byliśmy w Kudowie Zdroju przy granicy z Czechami, więc także je "zwiedziliśmy" i zrobiliśmy zakupy w czeskim sklepie, hah. 

 Prawdę mówiąc, to nie lubię zbytnio chodzić po górach, ale uwielbiam te widoki z ich szczytów! I tylko dla nich w zasadzie się wspinam. 

Pomińmy gadanie, zapraszam do zdjęć.









Pozdrawiam Państwo Niemców, którzy złapali się w kadr, haha. 




Kurtka taty :D 




No i w sumie z samych gór to tyle. Mało zdjęć szczerze mówiąc, ale i mało chodziliśmy, bo padał deszcz, zimno i jak sami widzicie - nie ma słońca na żadnym zdjęciu. 
 Jeśli kiedykolwiek będziecie w Górach Stołowych polecam wejść na Szczeliniec, właśnie z tej góry są te zdjęcia, a schodzenie już z niej jest mega zabawne i ektremalne! Można się uderzyć nie raz w głowę i śliznąć na tyłek, hah. Ciekawe przeżycie.

Jeszcze w trakcie drogi powrotnej wstąpiliśmy do Zamku Książ w Wałbrzychu.






Niecenzuralne obrazy, hah.




Co sądzicie o takich wycieczkach?
Lubicie chodzenie po górach i zwiedzanie? :)

13 komentarzy:

  1. Mieszkam w sumie blisko zamku książ, bo w Świebodzicach. Może kiedyś się przypadkowo spotkamy :D
    Co do takich wycieczek, to jak dla mnie są fajne tylko w fajnym towarzystwie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cisza, spokój.. super! Chętnie wybrałabym się w takie miejsce ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne widoki :* nie przepadam za wycieczkami w góry, ale staram się przekonać :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja i wspaniałe widoki *.* W tamtych rejonach akurat nie miałam okazji być :/
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fotorelacja ! Miejsca cudowne :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale super! Fajne widoki i przepięknie we wnętrzu tego zamku <3
    xoxox
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia! Pozazdrościć takiego wypadu :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Również niedawno byłam w Kudowie Zdrój i Górach Stołowych :D Super zdjęcia
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger