października 20, 2017

Co kupiłam w Rossmannie? / -49% /

Cześć!
Jak wszyscy dobrze wiemy, ostatnio znów w Rossmannie pojawiły się promocje: -49% na wszystkie kosmetyki do makijażu. Mój portfel był już co prawda na granicach śmierci , haha, ale żadnej okazji nie można przegapić, bynajmniej tak sądzę. I tak dzisiaj wpis z moich zdobyczy z promocji. 


Jak widzicie, moje zakupy nie składają się z samych kosmetyków do makijażu i nie są też jakieś obszerne, choć wydałam kilka dyszek, nad którymi do teraz ubolewam, ale koniecznie musiałam kupić sobie pędzel do podkładu i nowe maseczki. 
Postanowiłam się przenieść na pędzel, bo szczerze mówiąc gąbeczek mam dość - tego jak dużo produktu pochłaniają i szybko są do wywalenia. I powiem Wam, że jestem mega zadowolona akurat z tego pędzla, naprawdę fajnie nakłąda podkład i prawie w ogóle go nie zjada.
Natomiast jeśli chodzi o maseczki, to mam zamiar napisać post z testem maski z Dermaglin, ponieważ nigdy wcześniej jej nie próbowałam i jestem ciekawa działania. Dajcie znać, czy chcecie.

Co do reszty produktów - nie są one jakieś wypatrzone, czy też namiętnie polecane. W zasadzie to wybierałam je intuicyjnie. Słyszałam tylko, że bardzo fajne są masełka do ust z Nivei, więc jak widzicie, w jedno się wyposażyłam o pięknym kokosowym zapachu i smaku. Po prostu niebo.
Chciałam również zakupić tusz do rzęs z Eveline, ale owo takiego nie mogłam znaleźć, niestety.
Zastąpiłam go maskarą z Wibo, w sumie wybieraną na ślepo, ale nawet trafioną, ponieważ świetnie wydłuża moje rzęski. Jedynym minusem jest to, że zostawia grudki i trochę skleja, ale nie mam z tym większego problemu, bo zbieram je potem patyczkiem, a rzęsy jeszcze raz przeczesuję i wszystkie jest idealnie, hah.

No i dwie ostatnie rzeczy - puder z Miss Sporty i fluid z Under Twenty. 
Tak, naczytałam się wiele o podkładach i ogółem o kosmetykach z Miss Sporty, ale moja koleżanka akurat poleciła mi tej firmy pudry, więc postanowiłam jej zaufać i nie jest źle. Co prawda wybrałam sobie ciut ciemniejszy odcień niż moja karnacja, korektor itd., ale dzięki temu nie wyglądam teraz jak trupek. Twarz zawsze różniła mi się od reszty ciała, jednak fluid z Under Twenty postanowiłam już dobrać pod kolor skóry. I co mogę powiedzieć? Nie ma szału, ale jest okej, spełnia swoja rolę. Już pomińmy to, że mam tłustą cerę i po wysiłku fizycznym mi spływa :D

A Wy co sądzicie na temat tych produktów? 
Co udało Wam się zakupić na promocji?

14 komentarzy:

  1. I love that coconut lipbalm! Thanks for sharing. :)

    If you would like to follow each other, let me know on my blog:
    Shoot for the stars

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, ja pierwszy raz nie skorzystałam z tej promocji :P
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Świetny post, ja kupiłam bardzo dużo rzeczy i też mam o tym posta na blogu także zapraszam :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów :) Na tej promocji nie kupiłam ani jednej rzeczy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej wiesz co się dzieje z twoja koleżanka Marysią? Od dłuższego czasu nic nie dodaje na swojego bloga jak będziesz coś wiedziała to proszę daj znać. Z góry dziękuję ❤��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pytania prosiłabym na asku, mailu lub instagramie :) Fakt, nie dodaje na razie nic, ale myślę, że jest to po prostu spowodowane brakiem weny, czy pomysłów. Zresztą nie będę się za nią wypowiadać ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź tak wogole uwielbiam twojego bloga codziennie sprawdzam czy czasem jakiś nowy post nie wpadł❤��

      Usuń
  6. Z tych produktów używałam jedynie maseczki z bielendy, sama tym razem nie wybrałam się na promocję do Rossmana ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy, osobiście uwielbiam promocje w rossmanie ;)
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger