września 01, 2017

Podróż

Cześć!
Wrzesień przywitał nas dość deszczowo. Pada od samego rana, a ja przez to mam średni humor.
Musicie mi wybaczyć, ale raczej nie będzie już żadnego postu z BTS, w tym outfitu. Powodem tego jest mój zepsuty telefon, obecnie w naprawie (tak, wszystkie zdjęcia na bloga robię telefonem).
Jako że zawsze mam coś w pogotowiu, dzisiaj chcę się z Wami podzielić moim nowym wierszem, który napisałam już jakiś miesiąc temu, ale zawsze czekam na jakąś odpowiedniejszą chwilę by go tu opublikować.
Mam nadzieję, że się spodoba.


Tu i tam lub tam i tu.
Jakbym miała brać ze stu.
Jadąc czuję, że zaraz zasnę.
Jak słońce nad horyzontem gasnę.
Patrzę przez okno, mijam lasy.
Wszystko mgli, za spokojne czasy.
Podróżując mam wrażenie,
Że straszne te moje kulenie.
A siedząc w domu ciągle marzę.
Mojej matce dziś rozkażę.
Nie wiem, czy to ta choroba,
Ale ciastka zjem se z oba.
Zaraz dotrę, dotknę celu.
A prawdę mówiąc opuściłam wielu...


Do następnego!

14 komentarzy:

  1. ładny wiersz, taki tajemniczy, ma coś w sobie! :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wiersz! Naprawdę podziwiam, bo dla mnie to nie lada wyczyn coś ułożyć ;p
    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wiersz :) klimatyczny

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie piszesz :) Super zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post.
    And pictures are great too.


    I follow you, I hope you will follow me back:
    sweetlife000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wiersz, klimatyczny a do tego dobrze dopasowałaś zdjęcia. A wrzesień jak to wrzesień, w Polsce zazwyczaj deszczowy, niestety.
    Zapraszam do siebie. mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wiersz i ładne zdjęcia :)
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing view!
    I`m following your blog with a great pleasure by Google+
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wiersz i przyznam szczerze, że dał mi trochę do myślenia :) Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za wiersz. Niesamowicie inspirujący post!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger