września 20, 2017

Ciemność

Cześć!
Dziś wracam z dość krótkim postem, ale mam nadzieję, że i tak Wam się spodoba. Bardzo polubiliście moje poprzednie wiersze, więc nadszedł czas na opublikowanie kolejnego! 

Jeszcze na wstępie ponownie proszę o zerknięcie na świeżego bloga mojej koleżanki - KLIK
oraz na zagłosowanie w ankiecie na dolnym pasku strony :)


Ot tak, zdaję sobie sprawę,
Ile warte musi być życie,
By nie doceniać go 
I nienawidzić skrycie.
Ot tak, myślę dziś o tobie,
Jak można było się rozstać,
A przed minutą walczyć
I jeszcze razem zostać.
Ot tak, nadal żałuję...
I cały czas to czuję...
Lecz przed oczyma mam ciemność.
Próbuję zasnąć i co chwila ziewnąć.


Na następny raz postaram się o nowe zdjęcia! :D
Brak czasu mi to uniemożliwia. 

Do usłyszenia!

13 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, z niecierpliwością czekam na kolejne :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog!
    pozdrawiam i obserwuje ;)

    naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane :) Masz talent !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, masz talent w tym co robisz;)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli wydasz kiedy tomik z wierszami to poproszę egzemplarz :D Pisz dalej!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger