sierpnia 26, 2017

Tag - "Back to school 2017"

Cześć!
Dzisiaj wracam do Was z kolejnym postem BTS. To będzie taki mały przerywnik od moich propozycji ubioru do szkoły, odpowiem bowiem na kilka pytań, jak w tytule - jest to tag.



Chyba nie mam o czym tu więcej mówić, więc zacznijmy.

O której wstajesz do szkoły?
Różnie to bywa. Nie mam jednej, konkretnej godziny, bo nie zawsze zaczynam o tym samym czasie lekcje. Raz mogę pospać nawet do siódmej, a czasem muszę wstać aż o piątej, ale chyba jednak najczęściej wstaję jakoś o/po szóstej.

Twój ulubiony nauczyciel?
Trudno mi kogokolwiek wskazać, bo u każdego jest coś takiego, że tego po prostu nienawidzę. Czy to, że ten nauczyciel nam za dużo zadaje, czy to, iż po prostu nie potrafi tłumaczyć nic  jest zbyt pewny siebie.
Jednak gdym już musiała wybrać, to postawiłabym na moją wychowawczynię, bo teraz w wakacje czasem brakowało mi tego jej smutnego wyrazu twarzy i wiecznego zmęczenia, hah. Zresztą bardzo wspiera naszą klasę i nas lubi.

Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Tu zdecydowanie mogę powiedzieć, że z plastyki. Mam talent do rysowania i prawie za każdą pracę dostaję szóstkę, ale nienawidzę rysować, zwłaszcza na przymus, a kolorowanie to już w ogóle, więc cieszę się, że teraz w trzeciej klasie nie mam tego przedmiotu.

Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
Za moją klasą niezbyt przepadam, jest kilka osób, które nawet lubię, ale nie utrzymuję z nimi aż takiego dużego kontaktu, nie liczę oczywiście mojej przyjaciółki. Trzymam się raczej na przerwach z inna klasą, tam mam dobre koleżanki i znajomych. Nie zadaję się z każdym, nie jestem jakoś osobą szczególnie lubianą wśród ludzi i dużo osób nie znam tak bliżej, ale mam też kilka osób tak rozsianych po szkole, z którymi się w miarę dobrze znam.

Plecak, torebka czy tornister?
Plecak. Tornister się nosiło w przedszkolu, czy w podstawówce, a do torebki to ja się nie mieszczę. Mam zawsze zdecydowanie za dużo lekcji.

Czy malujesz się do szkoły? 
Tak, maluję się. Mam lekkie problemy z cerą, więc zawsze nakładam korektor, jakiś lekki podkład, czy krem bb. Robię brwi, bo u mnie jest ich totalny brak i tuszuję rzęsy. Nie szaleję. No może, że wyjątkowo rano nie chce mi się robić makijażu, albo uznaję, że wyglądam w miarę okej, to wtedy tylko korektor i brwi.

Spodnie, spódnice czy sukienki?
Do szkoły zawsze spodnie. Spódnice i sukienki to raz na sto lat, haha.

Czy nosisz dodatki do szkoły?
Niezbyt. Po prostu przeszkadzają mi. Wyjątkiem jest zegarek.

Czy w zeszłym roku miałeś czerwony pasek?
To śmieszne pytanie, bo ja zawsze mam czerwony pasek i prawie zawsze stypendium, a ja jakoś tak szczególnie mocno nie przykładam się do nauki. Magic. Po prostu, mam taki jakiś wrodzony talent do szybkiego zapamiętywania materiału.

Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Zawsze. Nie wyobrażam sobie nie jeść przez siedem godzin pobytu poza domem. Codziennie rano przed wyjściem szykuję jakąś kanapkę/bułkę i owoc plus oczywiście butelkę z wodą.

Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba?
Biologia, mimo że ledwo łapię się na piątkę. Jest po prostu dla mnie trudna, a pani od tego przedmiotu zbyt szczegółowo pyta. Potrafi przytrzymać ucznia przy tablicy jakieś pół godziny.

Do szkoły idziesz pieszo, jedziesz samochodem czy autobusem?
Pieszo. Zawsze wszędzie idę pieszo, ewentualnie rowerem, a zimą czasem któryś z rodziców moich, czy przyjaciółki nas podrzuci. To tylko kilkanaście minut drogi. Moja miasto nie jest wielkie.

Zmieniasz buty w szkole?
Nie ma takiej u nas zasady w gimnazjum, więc nikt nie zmienia. Tak się robiło w podstawówce 1-3 klasa.

Czy lubisz ćwiczyć na WF-ie?
Ehh, nie, ale uważam ten przedmiot za taką odskocznie od główkowania na innych lekcjach, więc go nawet lubię. W każdym bądź razie daję z siebie wszystko i łapię szóstki.

Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Szczerze się przyznam, że czasami tak. W lipcu tak mi się nudziło, że aż miałam ochotę odrabiać jakieś lekcje, haha.

To już wszystkie pytanka.
Dość krótki post.

Napiszcie w komentarzach, co ze mną dzielicie, a co macie zupełnie innego.

Do następnego!


Zdjęcia tak do dopełnienia postu :)

6 komentarzy:

  1. Very interesting blog, great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię zbytnio ćwiczyć na w-fie, ale zgadzam się z Tobą, że jest taką odskocznią od główkowania na innych lekcjach ;p Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jak ty wolę nosić spodnie do szkoły :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Such beautiful captures and your blog is so cute, following you on GFC! :D xx

    elizabeth ♡ ”Ice Cream” whispers Clara
    (lets follow each other on bloglovin or instagram)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś też miałam problemy z biologią. Od zawsze była dla mnie trudna pomimo, że to był dla mnie ciekawy przedmiot. Pozdrawiam i będę wpadać tu częściej :) charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger