sierpnia 29, 2017

Girly - "Back to school 2017"

Cześć!
Dzisiaj kolejny outfit do szkoły i post z serii BTS.
Jako że ostatnia stylizacja większości niezbyt przypadła do gustu i byli też tacy, którzy mówili, że w ogóle się nie nadaje do szkoły, to tym razem postawiłam na coś bardziej odpowiedniejszego. Będzie to dziewczęcy outfit i mam nadzieję, że tym razem Wam się spodoba.




Postawiłam trochę na kolory.
Stwierdziłam, że fajne będzie połączenie tego uroczego sweterka z New Yorkera z niebieską spódniczką i zwykłymi białymi Conversami, choć teraz jak to piszę, stwierdzam, że lepiej pasowałyby czarne botki.
Co sądzicie?






Przy okazji, jakie macie plany na te ostatnie kilka dni wakacji?

Do następnego!


19 komentarzy:

  1. Masz śliczny uśmiech! Stylizacja świetna,słodka! ❤
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek :D
    Fajna stylizacja, masz uroczy uśmiech :D

    Odwdzięczam się każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia!

    riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Mi najbardziej podoba się bluza jest super :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. No mi jednak znowu coś nie pasuje, bo w mojej szkole nie można pozwolić sobie na tą długość spódnicy hah :D Ja uważam, że bardziej pasują tu te buty co na zdjęciach niż czarne ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez przesady, to nie jest aż tak krótko :D Naprawdę nie rozumiem tych wszystkich dyrekcji...

      Usuń
  6. piękny sweterek, zdjęcia również
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za spódnicami, a szczególnie za noszeniem ich do szkoły, ale na Tobie to prezentuje się całkiem ładnie!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit , suits you perfectly, it gives very trendy look!!
    Would you like to follow me back?
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, dziewczęca stylizacja. :) W ogóle to lubię rzeczy z New Yorkera, zawsze można tam coś ciekawego znaleźć.
    Widziałam, że ktoś w komentarzu wspomniał o długości spódniczki, to u mnie w liceum teoretycznie dyrektorka zabraniała noszenia rzeczy odsłaniających kolana - ewentualnie drobne wyjątki ze strojem na galowo - nawet chłopakowi zwróciła uwagę jak miał spodnie dokładnie przed kolana. XD Ale za to inni nauczyciele nie zwracali na to uwagi, więc po prostu trzeba było dostosować się do planu zajęć, gdzie akurat miało się lekcje z dyrektor.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię bardzo rzeczy z New Yorker'a
      Nawet w liceum nie można? No błagam, kto będzie chodził w upał jeszcze we wrześniu w długich spodniach? Dyrekcja jest dobijająca :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Świetna dziewczęca stylizacja, wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń





  11. świetne stylizacje :)
    http://marmorfashion.blogspot.com/

    zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger