piątek, 14 lipca 2017

Field

Uwielbiam to miejsce, miejsce, które już niejednokrotnie mogliście zobaczyć na moim blogu. Jest to po prostu pole, ale za to moje ulubione. W zasadzie nie wiem czemu, jakoś lubię tam chodzić i robić zdjęcia. Nawet zimą podczas mrozu potrafi być ciekawie.
Dziś znów tam się wybrałam i siostra zrobiła kilka zdjęć, a nawet młodsza kuzynka swoich zabawkowych koni, które też się tu pojawią, bo o to poprosiła :D

To nie jest żaden nowy outfit, chciałam coś pokazać na luzie i trochę się pobawić. Myślę, że takie posty są najlepsze: mniej gadania, więcej pokazywania.
Co o tym sądzicie?









No i proszę, koniki :) 



Jeszcze chciałabym podziękować za 50 obserwujących na blogu i 300 na instagramie :)

Do usłyszenia! 

28 komentarzy:

  1. Śliczne fotki :P
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. aż zatęskniłam za taką pogodą jak na zdjęciach :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, że pogoda tak nie dopisuje. Ostatnio coś u mnie jakoś chłodniej i rzadko wychodzi słońce. Brakuje mi upałów.

      Usuń
  4. Takie niby zwykłe pole a jednak niezwykłe! Nawet w takich miejscach można zrobić przepiękne zdjęcia!
    Dodałam do obs :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam pola :) Często wybieram się tam na zdjęcia, bo wokół mojego domu jest ich bardzo dużo! Ciekawy zamysł zdjęć, jednak na tych pierwszych to nie ty jesteś na pierwszym planie i trochę wtapiasz się w te zboża :) Uważam, że takie posty jak to nazwałaś '' mniej gadania więcej pokazywania'' są jak najbardziej na + :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki był zamysł tych zdjęć. Nie potrzebowałam być na pierwszym planie, bardziej zależało mi na ukazaniu widoku. Również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Rozumiem :) w końcu tematem posta są pola :)))

      Usuń
  6. Świetne miejsce! Za równo na zdjęcia jak i dla samego odpoczynku i pooglądania takiego pięknego widoczku :)
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia, fajnie, że masz miejsce, które Cię inspiruje. Ja też robiłam sesję. Jeśli chcesz zobaczyć, zapraszam do siebie. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. :) Fajne koniki. :D
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły pięknie. Słodkie te koniki Twojej kuzynki. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Każdy powinien miec takie miejsce ktore go inspiruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię czytać takie luźne posty. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjecia ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. To dobrze, że masz takie miejsce, które uwielbiasz i często tam zaglądasz :D
    Fajne zdjęcia, z dużą dawką pozytywnej energii :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. rowniez uwielbiam spacer po polu, a najbardziej przejażdżkę rowerowa! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjecia na tle natury :)
    Spacerki po polu najlepsze :D hehe :)
    A koniki no cóż boskie :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjecia:)

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze jest mieć ulubione miejsca, w których chętnie spędza się czas ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłą opinię.
Motywujecie mnie tym bardzo!
Staram się odwiedzić każdy blog.