niedziela, 25 czerwca 2017

White Shorts

Cześć!
Wakacje już się rozpoczęły. Drugą klasę gimnazjum ukończyłam ze średnią 5.07 , więc jestem ze siebie dumna, choć rok temu było lepiej, ale cóż. 
Jako takich wielkich planów na wakacje nie mam, ale postaram się, żeby było jak najwięcej postów. Trzeba wykorzystać ten wolny czas, choć przyznam, że wczoraj już się trochę nudziłam. 
Właśnie z racji nudy postanowiłam razem z siostrą wyjść i zrobić fotki z kolejnym outfitem, w którym główną rolę odgrywają koronkowe spodenki. Kupiłam je w Primarku, podczas pobytu w Anglii. Więcej macie na temat tego wyjazdu w poprzednim wpisie, a my przejdźmy do rzeczy i zdjęć:









Co sądzicie o takim połączeniu i graffiti? :D 







_________________

Spodenki - Primark
Okulary - Primark
Koszulka - New Yorker
Worek - New Yorker
Buty - Reebok
Zegarek - La Magnifique
_________________

Do usłyszenia za kilka dni! 
A ja tymczasem idę przeglądnąć Wasze nowości.



18 komentarzy:

  1. swietne rzeczy, ogolem kocham sklep Primark ;)
    zakochalam sie wprost w twoim usumiechu <3

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te spodenki, nie mam białych, a bardzo mi się podobają. Także skończyłam 2 gim, ale ze średnią 5,00- z czego jestem bardzo zadowolona.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;) super spodenki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie wyglądasz! bardzo lubimy białe stylizacje oststnio!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spodenki;)) Na Twoim miejscu zmieniłabym rozmiar zdjeć na większe, bo takie niestety się źle ogląda ;))

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę. Zawsze można też w nie kliknąć i ma się większe :D

      Usuń
  6. Fajna, klasyczna stylizacja na wakacyjne upały ;) Ja też radzę Ci powiększyć zdjęcia, bo naprawdę trzeba się dobrze przypatrywać, żeby cokolwiek zobaczyć...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy :)
    http://mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super zdjęcia! Mnie się podoba połączenie graffiti. :D
    Cieszę się, że są wakacje, ale jakoś zakończenie roku nie było zbyt słoneczne - wręcz przeciwnie, bo pogoda przypominała rozpoczęcie roku szkolnego i niebo płakało. XD
    Ale przy okazji jestem szczęśliwa z powodu dni wolnych.
    Yay, jesteśmy teraz obydwie w 3 gim, również ukończyłam drugą klasę! :D

    Życzę udanych wakacji i braku nudy :P
    Pozdrawiam! :)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też na zakończenie roku pogoda byłą fatalna :/
      Dziękuję i wzajemnie!

      Usuń
  9. Bardzo fajny zestaw!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, dopiero idziesz do trzeciej gimnazjum? Myślałam, że jesteś dużo starsza, jesteś przepiękna!:) Super, że masz ambicje, żeby trzymać wysokie oceny! Trzymam kciuki za przyszły rok, a tymczasem życzę miłych wakacji:) u mnie na blogu właśnie wyszedł kolejny post z wakacyjnej serii, zapraszam:)
    Pozdro,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja czuję się na swój wiek, ale to, że ktoś mówi, iż wyglądam na starszą nawet mnie cieszy :D Wprawdzie chciałabym już skończyć szkołę.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. 5.07 to rewelacyjny wynik, gratuluję! :D
    Świetna stylizacja.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te szorty ! rewelacyjny wynik !:) powodzenia!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne spodenki :) Gratuluję średniej!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłą opinię.
Motywujecie mnie tym bardzo!
Staram się odwiedzić każdy blog.