czerwca 28, 2017

Recenzja paletki z Primarku

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją, tym razem z paletką z Primarku, którą kupiłam podczas pobytu w Londynie. Stwierdziłam, że fajnie by było Wam tu ją pokazywać i czy warto to kupić za te jedyne cztery funty. 

Paletka tak się prezentuje:


Mamy aż dziesięć cieni, każdy też ma swoją nazwę. 
To, czego mi też zawsze brakuje w paletkach, czyli lusterka, czy też małego pędzelka, w tej też tego nie ma, dlatego się troszkę zawiodłam, ale nie możemy przecież oczekiwać, za tak małą kwotę, jakiś cudów. Dla mnie najważniejsze jest to, czy cienie się sprawdzają: nie osypują, mają dobrą pigmentację i dobrze przechodzą w poszczególne odcienie. 

Tutaj pokazuję Wam swatche każdego kolorku:
Jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ cienie mają nawet fajną pigmentację, nie jest ona słaba, jak było w przypadku paletki z Lovely. Cienie dobrze trzymają się na powiekach i całkiem spoko przechodzą w poszczególne kolory. Nie lubię też, gdy palety mają zbyt mocną pigmentację, wtedy zdarza się nałożyć na pędzel za dużo, a na oczach zamiast ładnego efektu powstają jakieś ogromne, jednolite plamy. 

Nie jestem ekspertką od makijażu, dlatego efekt, który udało mi się uzyskać z tych cieni,  nie jest też jakiś świetny, ale mam nadzieję, że w choć małym stopniu Wam się spodoba.


Ten makijaż jest dość lekki, taki jaki lubię, ale możecie śmiało dawać mi uwagi, staram się poprawiać z każdym podejmowaną próbą.

Według mnie paletka jest warta swojej ceny i myślę, że za taką sumę mogę Wam ją polecić.
Daję jej dobrą ocenę 7/10 
A wy co sądzicie?

Do usłyszenia!

10 komentarzy:

  1. L O N D Y N Uwielbiam i tęsknię bardzo! Paletka wydaje się być naprawdę świetna, ale mój makijaż aktualnie kończy się na nałożeniu tuszu na rzęsy. W poniedziałek jestem umówiona na ich przedłużenie, więc prawodopodobnie na kilka następnych tygodni całkowicie wyrzucę słowo make-up z mojego słwnika ;) Co nie zmienia faktu, że kolorki są naprawdę boskie! Szkoda, że Primarka nie ma w Polsce, byłabym tam codziennie ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te paletki :)
    W ogóle pięknie wyglądasz. Jak na Londyn to nie jest drogi kosmetyk.
    Pozdrawiam,
    http://themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się Twój sposob wykonania makijazu <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory w tej palecie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paletka, jednak niektóre kolory nie przypadły mi do gustu. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ją sobie zakupić.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolory :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, neutralne, kolory posiada ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w bronzerze ja nie umiem nakładać ;p


    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger