maja 31, 2017

Sukienka w paski

Cześć!
Dzisiaj przychodzę w końcu z jakimś outfitem na te słoneczne dni.
Mimo że są teraz upały i mam na zdjęciach sukienkę z długim rękawem, to sądzę, że przyjdą jeszcze ciut chłodniejsze dni i ten look sprawdzi się świetnie, bo wiadomo, nikt nie będzie tak chodził w temperaturze trzydziestu stopni. Nawet w szkole większość dziewczyn zakłada krótkie spodenki, co kończy się  to potem upomnieniem od strony nauczycieli.

Przejdźmy do pokazywania!





Nawet mój kot postanowił trochę po pozować, ale po pewnym czasie mu się znudziło i się położył...








Sukienka - George
Buty - Converse All Star 
Torebka - KLIK
Brylok - Cropp

Jak podoba się Wam te zestawienie? 
Lubicie takie typu sukienki?

Kiedy ją zobaczyłam, to od razu polubiłam. 
Niestety nie pamiętam skąd była ta zawieszka do łańcuszka.

Przy okazji możecie powiedzieć w komentarzach, jak mijają ostatnie dni w szkole,
a ja tymczasem idę przeglądnąć Wasze nowości.
Do następnego postu!

  

11 komentarzy:

  1. Mnie się sukieneczka bardzo podoba, choć w jaśniejszych kolorach na cieplejsze dni byłaby bardziej odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny koteł! Bardzo lubię paski i tę kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię letnie sukienki, w paskach co prawda średnio gustuję, ale wzór ładny. ;)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę weny!
    Haniko
    https://przygodyashley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja i śliczne zdjęcia! Podoba mi się ta sukienka :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się :), chociaż jakby miała ciut inny krój to byłoby super. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja. Torebka mnie urzekła :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam paski, moja szafa to prawie same paski! :D Sukienka bardzo ładna!

    zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię pasiaste bluzki i sukienki <3
    Podoba mi się! :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger