maja 27, 2017

Black one piece and high neck swimsuits // Rosegal Wishlist

Cześć
Dzisiaj przychodzę do Was z wishlist od Rosegal - KLIK
Jestem niemalże pewna, iż nie raz o tym sklepie internetowym słyszeliście.
Teraz ta stronka ma dość duży wybór bikini, strojów kąpielowych, więc dzisiaj dwa z nich odegrają tutaj ważniejszą rolę. Lato zbliża się wielkimi krokami, warto by było zaopatrzyć się w przynajmniej jedną parę.

Jeśli chodzi o czarny jednoczęściowy strój, który był już wspomniany w tytule, wybrałam oto taki:



Mimo że sama bym go nie ubrała, to bardzo przypadł mi do gustu. Choć jest jednoczęściowy i w całości czarny, to efektownie wygląda.

Kolejny to już bikini z wysokim kołnierzem (?) Praktycznie zasłania cały dekolt, ale jest bardzo ładny, a ten wzór z palmami skupił moją uwagę. 




Teraz przejdźmy do kilku rzeczy bardziej na co dzień, ale które naprawdę fajnie się prezentują, nawet w szkole. 

Wybrałam oto takie dwie bluzki z koronką:





Oraz sukienkę, która, moim zdaniem, świetnie sprawdzi się np. na spacer po plaży:



Koronka u ubrań zawsze kojarzy mi się z latem. Świetnie wygląda właśnie u topów i rożnych sukienek. Bardzo ją lubię, ale mimo to nie mam żadnej z nią rzeczy w szafie. Kiedyś to nadrobię. 

Mam nadzieję, że spodobały się Wam ubrania i może coś dla siebie wybierzecie, tym bardziej, że teraz jest wiele promocji.

(proszę o kliknięcia w linki)

Miłej końcówki weekendu!
Niedługo pojawi się post z kolejnym outfitem.

7 komentarzy:

  1. Super propozycje, poklikałam! Obserwuję! ♥

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kostium w palemki może ciekawie wyglądać ;)
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie ostatnio ciekawi bikini z wysokim stanem :D Poza tym strój w palemki bardzo mi się podoba :D
    Zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane powodzenia w współpracy ^^


    Obserwujemy?
    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne ubrania! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka niesamowita! Uwielbiam biały kolor. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger