kwietnia 20, 2017

Pomysł na zdrowe śniadanie

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z moim pomysłem na zdrowe śniadanie. Wiele osób ma dylematy, co jeść po przejściu na dietę, czy te, które zaczęły zdrowy tryb życia. Sama od jakiegoś czasu próbuję się zdrowo odżywiać (nie licząc świątecznych kalorii, hah) i chciałabym przedstawić swoją propozycję.
Według mnie ma być smacznie i syto, ale bez przesady.

To o czym Wam powiem wydaje się dość banalne i jest to najzwyczajniejsza na świecie owsianka z musli i owocami, plus do tego kanapka z twarożkiem i rzeżuchą oraz woda z cytryną. 
Jest smacznie, zdrowo i da się tym najeść, a wygląda też przekonywująco. 




Chyba każdy potrafi zrobić owsiankę z płatków błyskawicznych, albo przynajmniej większość.
Jeśli nie to tutaj krótki sposób przygotowania:
Wszystko robimy na oko, wlewamy do małego garnka tyle mleka i wsypujemy jakąś ilość płatków zależnie od tego, jaki efekt chcemy uzyskać - czy owsianka ma być gęsta (tutaj wlewamy mniej mleka, a wsypujemy kilka łyżek płatków), czy rzadsza. Gotujemy przez kilka minut i mieszamy. Ja wolę zrobić sobie owsiankę dzień przed. Później po prostu odgrzewam ją w mikrofali i dodaję dodatki. 
W tym przypadku pokroiłam połówkę jabłka na małe kosteczki i wymieszałam z owsianką. Na wierzch posypałam musli z rodzynkami. I to tak naprawdę tyle. Bardzo szybki sposób przygotowania, a jest smacznie i treściwie.

Owsianka jest świetna dla osób dbających o linię i przed treningiem. Syci na długo, zawiera dużo błonniku. Znajdziemy w niej tak naprawdę wszystkie składniki niezbędne naszemu organizmowi: witaminy, magnez i żelazo, kwasy tłuszczowe.

W internecie naszukałam się też wiele innych fajnych przepisów, nawet była owsianka z czekoladą :D

A jakie jest wasze ulubione śniadanie? 

9 komentarzy:

  1. Bardzo dawno temu nie jadłam już owsianki, więc muszę to zmienić. :))
    Haha, ciekawie brzmi owsianka z czekoladą, ale bardziej jestem przekonana np.
    do takiej z owocami i miodem, mniam. :P
    Pozdrawiam!!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miodem jeszcze nie próbowałam, więc nadrobię to w najbliższym czasie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja robię sobie różne śniadania, za każdym razem preferuję coś innego żebym nie miała jednostajnego jadłospisu :D bardzo lubię kanapeczki i jajka <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owsianki! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. It is a delicious and healthy breakfast.
    Love your blog and your thought.
    http://fashionista2020.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you, but I don't exchange.
    You too :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianki najlepsze! ♥

    http://reggae-karolina.blogspot.com/ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger