marca 05, 2017

OOTD - March 2017

Cześć!
Na dziś przygotowałam dla Was mały outfit, który myślę, że przypadłby do gustu każdej nastolatce.
Korzystając z pięknej pogody, bo i słońce, i piętnaście stopni, wyszłam na podwórek zrobić w końcu obiecane zdjęcia.
Tak mi było ciepło, że po sesji bluzę musiałam wymienić na bokserkę. Definitywnie wiosna już u mnie zawitała :) 






Szczerze to bardziej pasowałaby czarna skajka, ale ja takiej nie posiadałam, chociaż ta nawet też spoko gra z bluzą.













Kurtka - LHD
Bluza - New Yorker
Spodnie - H&m
Buty - Reebok

6 komentarzy:

  1. A mi się bardzo podoba to połączenie ;D Super jest wprowadzić coś nietypowego, żeby kolorystyka nie była tylko czarna!

    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ale prawda taka ze teraz na ulicy widzimy kogoś tylko w czerni, szarości lub bieli, co mnie trochę smuci.

      Usuń
  2. O, jesteś podobna do jednej młodziutkiej aktorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :D Stylizacja piękne :D
    Aż chce się już ciepła w końcu :D
    Kurteczka mi sie podoba :*

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za kazdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowną masz tą bluzę *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger