marca 01, 2017

Moje dwie nowe nowości kosmetyczne

Cześć!
Jestem bardzo zadowolona z ostatnich dni. Bardzo ciepło, nawet ponad dziesięć stopni, słoneczko. Już czuję wiosnę! Miałam dosyć tych mrozów, zakładania czapek i rękawiczek. Jakoś od razu ma się chęci do życia i dobry humor :) Postanowiłam w przyszłym, czasie, za kilka dni, zrobić dla Was jakiś w końcu outfit, bo jak zwykle tego brakuje na moim blogu.  Zresztą nie o tym ten post. Przejdźmy do konkretów.

Dzisiaj będzie dość krótko.
Ostatnio znalazłam w mojej łazience dwa produkty. Jak to w łazience? Nie mam pojęcia skąd się tam wzięły, aczkolwiek nadal nadają się do użytku i sprawdzają się naprawdę fajnie :) Być może mama mi podłożyła, zawsze to jakoś jest :D 

Pierwszy to peeling do twarzy z Avonu. Głęboko oczyszcza pory, co czuć na twarzy po nałożeniu. Ma też taki przyjemny mentolowy zapach . Daję efekt naprawdę czystej buzi.


Kolejnym produktem jest mgła stylizująca do włosów z Joanny. Bardzo fajnie wygładza mi włosy, nie wyglądają jak mop, ale nie też jak siano :D Każda zna te problemy ;) 
Co prawda na opakowaniu widnieją tylko 2/5 kropek wygładzenia, ale ja dałabym przynajmniej cztery.


Co sądzicie na temat tych kosmetyków? Testowaliście? Jak się na Was sprawdzają? 

14 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych produktach:) Za firmą joanna nie przepadam, miałam z niej raz odżywkę i nie przypadła mi do gustu:(
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten pierwszy peeling i na prawdę go lubię ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mialam nigdy styczności z tymi produktami :(
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kosmetyki :D
    A ta mgła do włosów jest bardzo przydatna :D

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tych kosmetyków <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności z tymi produktami, ale fajnie, że znalazłaś w swojej łazience takie perełki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że tam mgiełka mogłaby okazac się dla mnie dobrym rozwiązaniem :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy ich nie próbowałam, ale z chęcią przetestuję:)

    MÓJ BLOG<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się jeszcze z nimi :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie spróbowałabym tej wygładzającej mgiełki, ponieważ moje włosy mają skłonności do puszenia się. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale chętnie wypróbuje :)
    Zapraszam też do siebie kochana http://aloehize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy o tych produktach :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger