grudnia 23, 2016

Paznokcie na ostatnią chwilę!

Cześć
Mówiłam, że żaden post już się nie pojawi, a jednak jest. Postanowiłam go napisać z racji tego, iż wczoraj robiłam sobie paznokcie. Chciałabym je Wam pokazać i jednocześnie dać wskazówkę, jak w szybki sposób mieć ładny manicure na święta, które są już jutro.

Można je naprawdę w szybki sposób wykonać. Ja jednak się z nimi trochę męczyłam ( nie umiem malować paznokci; chyba dlatego, że rzadko to robię), jednak myślę, że wy sobie poradzicie z tym w mig. 
Są dość proste, można powiedzieć, że najzwyczajniej pomalowane na dany kolor. Jednakże myślę, iż na święta są idealne: ładny, krwisty kolor, odcień czerwieni i trochę brokatu. Na koniec wszystko utrwalić bezbarwnym lakierem.




Bardzo lubię te lakiery z Avonu. Zawsze dają ładny efekt. Ten bezbarwny natomiast kupiłam w Naturze, niestety nie wiem z jakiej marki jest. 

Jeśli chodzi o moje ręce ( ich czerwony kolor), to są one właśnie takie od lakieru. Mówiłam, że się trochę męczyłam, ale dziś jest już wszystko okej ;D 

Moje paznokcie nie są zbyt długie, właściwie takie na tą chwilę mi odpowiadają. 

Mam nadzieję, że Wam się podobają :)

Zostawcie swoją ocenkę w komentarzu!

10 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne paznokcie :) Podoba mi się ten czerwony lakier.
    Wesołych Świąt! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie! Wesołych Świąt <3

    czesc-jestem-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne i wcale nie widać, że na ostatnią chwilę. Wesołych Świat kochana.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie.
    Wesołych Świąt.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten lakier z avonu magic jest cudowny, sama go posiadam tyle, że w innym kolorze, jestem w nim zakochana!:)
    Śliczne paznokcie,
    Szczęśliwego Nowego Roku:)
    Pozdrawiam.

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne paznokcie!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2016/12/keep-going.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger