grudnia 21, 2016

Blogmas#6 Życzenia

Cześć!
Święta już tuż, tuż, bo tylko za trzy dni! A przecież niedawno jeszcze były wakacje :D
Czas naprawdę szybko leci i zanim się obejrzymy, będzie już Nowy Rok !
Większość z Was ma już pewnie poubierane swoje choinki w domach.
Moja stoi dopiero od wczoraj.



Jestem z niej naprawdę zadowolona. Jak co roku jest naprawdę śliczna! I oczywiście musi być żywa.
Teraz tylko czekać, aż coś się pod nią znajdzie ;)

Jeśli chodzi o prezenty dla bliskich, to nigdy nie mogę znaleźć jakoś czasu na zakupy i idę na ostatni moment. Tym razem też niestety tak jest, ale mam nadzieję, że nie zakupię byle czego i będą to rozsądne wydatki :D 

Jutro mam wigilię klasową i ostatni dzień szkoły. Z jednej strony się cieszę na ten następny dzień, ale z drugiej strony czeka mnie sprawdzian z historii, co mnie troszkę już dołuje, ale staram się być pozytywnej myśli!

Z racji tego, że jest to ostatni post przed świętami i kolejny pojawi się dopiero w Boże Narodzenie lub po, to chciałabym Wam złożyć życzenia.

WESOŁYCH ŚWIĄT!
Niech będą magiczne, niezapomniane, najwspanialsze...
Jak to zawsze: zdrowia, szczęścia, pomyślności!
Cudownego czasu spędzonego z rodziną i przyjaciółmi,
Wspólnego świętowania i śpiewania kolęd,
No i oczywiście bogatego gwiazdora!
Przede wszystkim wypoczynku od wszystkiego
Począwszy od rannego wstawania 
Kończąc na nauce późnym wieczorem
Szalonego sylwestra!
Ale nie przesadzajmy...
Radosnego przeżywania tych ostatnich dni 2016 roku
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!



A Wy macie już pokupowane prezenty? :)

1 komentarz:

  1. Ja też nie mam pojęcia, kiedy ten czas tak szybko zleciał :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger