grudnia 04, 2016

Blogmas#2 Playlista świąteczna ❄️ ღ

Hej!
Dziś już 4 grudzień. Szczerze mówiąc trochę szybko mi ten czas leci. Zanim się obejrzymy będzie już nowy rok. Ten weekend też zleciał bardzo szybko.

Ostatnio położyłam się spać dopiero o 4.30, a co najdziwniejsze to oczy miałam szeroko otwarte. W sumie było to dzisiaj przecież. Chyba przechodzę w fazę późnego chodzenia spać a wstawania w południe. Tak jak w wakacje, to będzie też obowiązywało przerwę świąteczną :D 
No i tak pospałam sobie tylko 5 godzin, ale to w sumie na własne życzenie. W nocy też robiłam razem z przyjaciółką projekt na fizykę, którego ostatecznie nie skończyłyśmy. Raczej powinnam go teraz dopracowywać niż pisać posta, ale dla mnie blog ważniejszy jest niż fizyka :D 

Ostatnio też zaczęłam pić kakao. Cały rok nie piję, tylko w tym okresie świątecznym zawsze mam jakąś ochotę. Dziwne w sumie, ale czekolada bardzo kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem, pierniki itd. A co do pierników, to w chwili obecnej mam na sobie śliczną pidżamkę w pierniczki :)
 Nie mogę się już doczekać ich zapachu w domu! 

Tematem tego postu miało być przedstawienie mojej playlisty świątecznej. Szczerze mówiąc, to chyba niezbyt się odróżniam nią od większości ludzi. Wszyscy znają takie piosenki jak "Last Christmas" lub "All I Want For Christmas Is You". Te dwa kawałki słucham nałogowo. 




Chyba wolę tą wersję z Justinem niż oryginalną :D

Lubię też słuchać muzykę z "Kevin Sam w Domu" i pozostałych części. Może nie zawsze jest taka typowo świąteczna, ale jednak daje ten klimat. A najpiękniejszą jest "Somewhere In My Memory". 


I tak naprawdę co tu jeszcze dodawać? Kolędy? :D Tak szczerze to kolęd nie słucham, a raczej wszyscy je śpiewamy po kolacji wigilijnej. 

A jak wygląda Wasza świąteczna playlista?

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger