grudnia 01, 2016

Blogmas#1 Grudzień się zaczął! ❄️❄️ ☃️

Cześć!
Pierwszy dzień grudnia można powiedzieć, że już za nami. Klimat świąt było już czuć na początku listopada, a w sklepach i galeriach pojawiły się świąteczne wystawy i dekoracje. Teraz tylko pozostało czekać do 24 grudnia :) 
Jedynym minusem tego wszystkiego, że u mnie jeszcze nie spadł śnieg, choć prószył kilka razy. Ja tak czytam te wszystkie posty na Facebooku to mi się trochę smutno robi :D
Kalendarz adwentowy ładnie stoi na komodzie i czeka by otwierać jego kolejne okienka.
( Hm, kalendarz za 3 złote z Biedry? Czemu nie? ) 
Oczywiście dzisiaj pierwsze okienko już opróżnione ;) 
Tym postem zaczynam serię BLOGMAS, która będzie się pojawiać, aż do samych świąt. Na pewno codziennie nie zdołam, ale i tak za każdym razem nie miałabym nic ciekawego do opowiedzenia. Jednakże postaram się, żeby te posty pojawiały się co dwa, trzy dni maks cztery. 
Jeśli chodzi o grudzień to niestety zawalony cały sprawdzianami. Czy wy też tak macie w ostatni czas przed Bożym Narodzeniem?
Na temat wystroju mojego pokoju to zazwyczaj nie robię nic specjalnego, ale na pewno w swoim czasie coś się odmieni, jakiś minimalistyczny klimat świąt musi być :) Na razie są to lampki, które zresztą cały rok wiszą. Trzeba by było sobie też kupić zapas zapachowych świeczek :D
Świąteczna składanka piosenek odpalona :) No i nie obędzie się bez Kevina, heh.
Pomimo, że oglądałam to już setny raz, to zawsze jest dużo śmiechu :') 
A co z prezentami? No oczywiście, że bym nie zapomniała. Tym razem nie kupuję dla całej rodziny, bo niestety mnie na to nie stać, a jest dość dużo osób. Wiem tylko, że na razie chcę coś kupić dla młodszej siostry. O rodzeństwie nigdy nie można zapomnieć :D Mam też wigilię klasową, a prezent dla koleżanki już nawet mam, choć jeszcze daleko i dużo czasu. 

Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to w sumie trudno w ogóle coś tu powiedzieć. Dzień jak dzień. Szkoła, dom, zajęcia... No i koszmarna pogoda :( Choć mam nadzieję, że to się niedługo zmieni.

No nic. Wesołych Świąt :D ;* 

Zapraszam na Instagrama i Snapchata. Może tam też coś będę wrzucała :) 
Nazwy na prawym pasku.

Pa!

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tą serie!

    Zapraszam na nowy post i 2 kokursy na moim blogu! Do wygrania kosmetyki i książka!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM

    KONKURS - wygraj kosmetyki
    KONKURS - wygraj książkę


    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podziwiam za wyzwanie blogmasa :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zaczyna się grudzień dopiero zaczynam czuć tą całą atmosfere/magię świąt :) Blogmasy są świetne :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że robisz blogmas ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, miłe słowa. Motywuje mnie to do dalszego działania!

Copyright © Zofia Adam , Blogger